پرسپولیس نیوز : در نشست مديرعامل باشگاه پرسپوليس با رياست سازمان بهزيستي كل كشور مجوز موسسه خيريه «نيكوكاران سرخپوش» به محمد رويانيان اهدا شد و امتياز تيم فوتسال پرسپوليس نيز به سازمان بهزيستي واگذار گرديد.

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه چندي پيش از سوي سازمان بهزيستي به عنوان سفير طلايي اين سازمان به منظور انجام كارهاي خيرخواهانه در عرصه ورزش انتخاب شده بود، عصر امروز نشست ويژه‌اي با دكتر هاشمي رييس سازمان بهزيستي كل كشور داشت و تصميمات جديدي براي ورود باشگاه پرسپوليس به امور خيريه اتخاذ شد. در اين نشست حسين شمس، سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال به عنوان مشاور سازمان بهزيستي نيز حضور داشت.

 محمد رويانيان در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: نشستي كه امروز در سازمان بهزيستي داشتيم بعد از شب بيادماندني تجليل از چهره‌هاي ماندگار پرسپوليس اتفاقي بسيار زيبا و نيك بود و بنده اميدوارم باشگاه پرسپوليس با برخورداري از خيل عظيم هوادارانش بتواند در امور خيريه گام‌هاي مهمي بردارد. آقاي دكتر هاشمي رياست محترم سازمان بهزيستي لطف كردند مجوز فعاليت باشگاه پرسپوليس در امور خيريه را با صدور مجوز موسسه خيريه نيكوكاران سرخپوش فراهم ساختند. در هيات مديره اين موسسه خيريه بزرگاني همچون محمد مايلي‌كهن، محمد پنجعلي، مهدي مهدوي‌كيا و حسين شمس حضور خواهند داشت و بنده نيز در كنار آنها خواهم بود. پروانه رسمي اين موسسه خيريه امروز در سازمان بهزيستي رسما به ما داده شد. باشگاه پرسپوليس برحسب وظيفه و رسالتي كه دارد در امور خيريه ورود خواهد كرد و در گام اول با حضور مسوولان سازمان بهزيستي، اعضاي محترم هيات مديره در ورزشگاه درفشي‌فر، آغاز به كار اين موسسه خيريه انجام خواهد شد و اولين نشست رسمي در درفشي‌فر برگزار مي‌گردد و بازيكنان پرسپوليس كه همواره به حضور در چنين فعاليت‌هايي مشتاق هستند، ما را ياري خواهند كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين تصريح كرد: براي همكاري و همياري هواداران پرسپوليس در امور خيريه برنامه‌هايي در نظر داريم كه انشاا… در اولين نشست هيات مديره پيشنهادات و نظرات را مطرح مي‌كنيم تا تصميمات خوبي گرفته شود. همچنين ما امروز امتياز تيم فوتسال پرسپوليس را به سازمان بهزيستي واگذار كرديم و در همين راستا از آقاي كفاشيان نيز درخواست كرديم در چارچوب مسائل قانوني مجوز بازگشت اين تيم به ليگ برتر فراهم شود تا از اين طريق نيز بتوان گام‌هايي در امور خيريه برداشت.

محمد رويانيان در پايان گفت: باشگاه پرسپوليس در يكسال اخير فعاليت‌هايي در امور خيريه داشته كه از جمله مي‌توان به عقد تفاهم‌نامه با سازمان بهزيستي استان تهران در شيرخوارگاه آمنه اشاره كرد كه ما تقبل كرديم كودكان زير 3 سال استان تهران تحت پوشش بگيريم و امروز در نشست با رياست سازمان بهزيستي كل كشور آمادگي خود براي حمايت معنوي و مالي از تمامي كودكان زير سه سال و بي‌سرپرست كل كشور را اعلام داشتيم. ما اميدواريم و تلاش مي‌كنيم در امور خيريه و عام‌المنفعه ورود كرده و گام‌هاي اساسي در اين راستا برداريم. بدون تعارف بايد بگويم بسيار خوشحالم و احساس مي‌كنم باشگاه پرسپوليس با اقدامي كه امروز صورت گرفت در مسيري گام برخواهد داشت كه خيلي‌ها را خشنود خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)