به راستی مجیدی از دوستان سابق آرش برهانی و سیاوش اکبرپور است ؟ آیا او دوستدار میلاد میداودی است که تا همین چند ماه قبل در آغوشش می کشید. اگر هست چرا هر بار که استقلال گل نمی زند خبری می آید که فرهاد با رویانیان برای رفتن به پرسپولیس گفت و گو کرده است؟

 

 

آیا فرهاد می خواهد با این کار هوادارن را علیه مهاجمان استقلال بشوراند یا او خود فتح الله زاده را هدف قرارداده؟به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی درحالی بار دیگر با مصاحبه خود جو استقلال را به طور زیرکانه ای برهم زد که نظیر این کار چند هفته قبل نیز انجام شده بود. فرهاد در تازه ترین مصاحبه خود به طورکاملا آشکار سعی در کوچک کردن جواد نکونام داشته است.

 

او در لا به لای حرف های خود از رضا حقیقی نام می برد. بازیکنی که عملکرد آن چنانی در بازی با استقلال نداشت و او را در قامت بازیکنی فراآسیایی تصویر می کند درحالی که پیدا است مجیدی از بیان این جملات به دنبال تخریب جواد نکونام است و می خواهد به نوعی از این بازیکن که اکنون محبوبیت فراوانی در استقلال دارد انتقام بگیرد.

 

مجیدی در جای دیگری از مصاحبه خود از واعظ آشتیانی تعریف می کند. مدیرعاملی که رابطه خوبی با فتح الله زاده ندارد اما فرهاد طی همه این سال ها از برقراری روابط پنهانی با واعظ دریغ نکرده است. حتی زمانی که فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال بود و با اینکه مجیدی سعی می کرد احترام مدیرعامل استقلال را نگه دارد اما در خفا با واعظ در ارتباط بود. مجیدی با تعریف از واعظ آشتیانی درحقیقت به دنبال کوچک کردن فتح الله زاده و زیر سوال بردن این مدیر است.

 

اینکه فرهاد می داند با این اقدامات دارد جو استقلال را بر هم می زند مطمئنا با توجه به تجربه ای که او در فوتبال دارد برهیچ کس پوشیده نیست . اما چرا به واقع مجیدی که خود را عاشق استقلال می داند جو تیمش را با این گونه حرف ها برهم می زند. علامت سوال بزرگ وقتی مقابل مجیدی و باندی که برای ضربه زدن به استقلال تشکیل داده قرارمی گیرد که درحرف هایش می خوانیم:« به زودی روزهای خوبی با استقلال رقم خواهم زد!» فرهاد مجیدی با این جمله کانون استقلال را مورد هدف قرارمی دهد.

 

او به دنبال راهی است تا دوباره به استقلال برگردد و این ممکن نیست مگر با ناکام شدن گروه فعلی؛ یعنی امیر قلعه نویی با استقلال موفق نشود؛فتح الله زاده هم همچنین تا او و دوستانش به استقلال بیایند. آیا می توان با این اظهارات هدفدار، فرهاد را استقلالی واقعی دانست؟اگر فرهاد به دنبال موفق کردن استقلال است و دلش به حال این تیم می سوزد چرا اساسا از استقلال رفت؟  از گفت و گوی تلفنی مجیدی با رویانیان نیز باید به عنوان مسیری دیگر برای ضربه زدن به استقلال یاد کرد.

 

چرا هرگاه که مهاجمان استقلال یعنی همان هایی که تا دیروز هم قطار فرهاد بودند ،گل نمی زنند شایعه رفتن او به پرسپولیس شکل می گیرد؟ آیا به راستی مجیدی از دوستان سابق آرش برهانی و سیاوش اکبرپور است ؟ آیا او دوستدار میلاد میداودی است که تا همین چند ماه قبل در آغوشش می کشید. اگر هست پس چرا هر بار که استقلال گل نمی زند خبری می آید که فرهاد با رویانیان برای رفتن به پرسپولیس گفت و گو کرده است؟ آیا فرهاد می خواهد با این کار هوادارن را علیه مهاجمان استقلال بشوراند یا او خود فتح الله زاده را هدف قرارداده؟چرا فرهاد با این کارها کانون استقلال را سست و متزلزل می کند؟ پاسخ این سوال را کسی می داند؟

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)