کارشناس فوتبال می‌گوید کم کردن تعداد تیم‌های لیگ برتر پاک کردن صورت مساله است.

مجید جلالی در گفت‌وگو (ایسنا)، درباره بحث‌هایی مبنی بر کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر گفت: به هیچ وجه موافق نیستم، من با 16 تیمی شدن لیگ هم مخالف هستم چه برسد به 14 تیمه شدن لیگ برتر، مسئولینی که به دنبال کم کردن تعداد تیم‌های لیگ هستند تنها دلیل‌شان سخت بودن برنامه‌ریزی و فشردگی مسابقات است که این دقیقا پاک کردن صورت مساله است .

 

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: دقیقا مثل این است که می‌گویند هوای تهران آلوده است و مردم ماشین‌هایشان را بیرون نیاورند، این که راه حل نیست. در واقع شما جامعه را از حق شهروندی محروم می‌کنید. ما باید برنامه‌ریزی کنیم و صورت مساله را پاک نکنیم. مگر کشورهایی که لیگ 20 تیمی دارند چه کار می‌کنند ؟ این درست نیست که استان‌هایی را از داشتن تیم محروم کنیم.

 

او در واکنش به این که سازمان لیگ به دنبال ایجاد شاخص‌هایی است که تیم‌های قهرمان لیگ اول باید حداقل‌هایی را برای حضور در لیگ برتر داشته باشند و در صورت فقدان آن حداقل‌ها از حضورشان ممانعت به عمل آید، گفت: من موافق این امر هستم، ولی فکر می‌کنم این فیلتر باید قبل از حضور تیم‌ها در دسته اول قرار بگیرد چرا که در آنجا تیم‌ها در شرایطی قرار دارند که این مسایل می‌تواند تنش زا باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)