پرسپولیس نیوز : تغییرات کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس باعث طرح صحبت‌هایی شده که به نوعی پای وزارت ورزش و جوانان را به مسئله باز کرده است و اینک مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگوی این اظهارات باشند.

پیش از آغاز فصل چهاردهم لیگ برتر، امیررضا خادم به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان درخصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد. همان روزها از این انتخاب انتقادهای زیادی شد و حرف و حدیث بسیار متعددی در این‌باره به وجود آمد.

خادم و مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدعی شدند که تصمیم‌هایشان صرفا برای "القای آرامش" به پرسپولیس بوده است اما فعلا این انتخاب‌ها نتیجه‌ای جز دعوا و اختلاف نظر نداشته است.

ابتدا ماجرای اختلاف باشگاه با اسپانسر مطرح شد و این که مسئولان پرسپولیس به اسپانسر فرصت دادند تا به تعهداتش عمل کند. پس از آن دامنه اختلاف به هیات مدیره و مدیرعامل کشیده شد؛ این بار مدیرعامل باشگاه و رییس هیات مدیره اظهارات خلاف هم مطرح کردند.

حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره پرسپولیس از برکناری دایی گفت و این که مدیرعامل یارای جلوگیری از این تصمیم را ندارد و در سوی دیگر محمدرضا رحیمی به شدت با چنین مسئله‌ای مخالفت کرد و علیه رییس هیات مدیره باشگاه صحبت کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در یکی از جریان‌سازترین اظهارنظراتش گفت که "وزیر ورزش و جوانان خواستار برکناری دایی شده است." رحیمی همچنین علیه سیاسی زبان گشود و تا توانست با واژه‌های حساب شده‌اش او را کوبید.

حالا در شرایطی که "آرامش" مد نظر وزارت ورزش از پرسپولیس دور شده و حتی سایه‌اش در چند کیلومتری باشگاه دیده نمی‌شود، وزارت ورزش باید پاسخگو باشد که چرا چنین مسائلی درون پرطرفدارترین تیم آسیا رقم می‌خورد.

شاید بازخوانی یکی از اظهارنظرهای امیررضا خادم درباره استقلال و پرسپولیس در شناخت وضعیت کنونی سرخ‌پوشان مفید باشد. معاون وزیر ورزش در تاریخ 21 مرداد ماه 93 در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های سیاسی در پاسخ به سوالی درباره اختلاف نظر هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بر سر علی دایی گفته بود: "وضعیت ذاتی استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای است که خیلی از مردم کشورمان درگیر مسائل آن هستند و به همین دلیل، این سروصداها و جنجال‌ها به وجود می‌آید. مطمئن باشید در آینده نیز هم در استقلال و هم در پرسپولیس این جنجال‌ها وجود دارد مگر این که کاری انجام شود تا از محبوبیت وجذابیت این دو تیم در جامعه کم شود!"

به نظر می‌رسد وزارت ورزش هرچقدر در "القای آرامش" در پرسپولیس موفق نبود، دست کم در "محبوبیت‌زدایی" آن موفق بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)