سه شنبه 25 فروردین(22:18) 

مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مجتبي شيري به دليل مصدوميت مقابل پيكان در ديدار بعدي غايب خواهد بود.

فريد زرينه روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: قصد داريم با استراحت دادن به شيري او را براي ديدار با الغرافه آماده كنيم تا بتوانيم از وجود او سود ببريم.

پزشك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: زارعي به دليل پارگي عضله دو قلوي پا تا سه هفته ديگر دور از ميادين خواهد بود، به غير از اين دو بازيكن مصدوم ديگري نداريم و تمامي بازيكنان مي‌تواند تيم را در مقابل استقلال اهواز همراهي كنند.

وي در خصوص عدم استفاده از نيكبخت و رحمان رضايي در ديدار مقابل پيكان به دليل مصدوميت تصريح كرد:

من به نيكبخت استراحت نداده بودم و او با نظر كادر فني اين بازي را از روي نيمكت مشاهده كرد.

پزشك تيم پرسپوليس افزود: فشردگي بازي‌هاي پرسپوليس باعث مي‌شود بازيكنان ما كمي با خستگي روبه رو شوند و دليل بازي نكردن رضايي نيز همين موضوع بود.

زرينه اظهار داشت: اين بازيكن به دليل فشردگي بازي‌ها با مصدوميت جزئي روبه رو شده بود كه قصد داشتيم با عدم استفاده از او، از تشديد مصدوميتش جلوگيري كنيم.

وي در خصوص گفت و گو هايش با وينگادا در تمرين امروز سرخپوشان گفت: ما هميشه قبل و بعد از تمرينات در خصوص مصدومان و وضعيت بازيكنان به مشاوره پرداخته و اطلاعات لازم را در اختيار سرمربي تيم مي‌گذارم.

وي در خصوص تاسيس كلينيك پزشكي در محل تمرينات پرسپوليس يادآور شد: قصد داشتيم يك كلينيك پزشكي كوچك در داخل محل تمرين درست كنيم تا بازيكنان بتوانند آسانتر به مداواي خود بپردازند كه فعلا عملي نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)