مرجع خبری پرسپولیس : سيروس محجوب از آمادگي‌‌ براي توضيح و تشريح برنامه‌هاي اقتصادي‌اش‌ به رئيس سازمان تربيت بدني خبر داد

به گزارش مرجع خبری و به نقل از فارس سيروس محجوب در خصوص امضاي قرارداد با باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: شنيده‌ام رئيس سازمان تربيت بدني از عباس انصاري‌فرد در تمام طرح‌هاي اقتصادي حمايت و اعلام كرده است براي شروع همكاري با من هيچ مشكلي وجود ندارد.
وي ادامه داد: وقفه زيادي بين مذاكرات‌مان به وجود آمد و هنوز هيچ برنامه‌‌ريزي مناسبي ندارم. اگر چه مهلت 72 ساعته ما به پرسپوليس تمام شد، اما نمي‌توان باشگاه پرسپوليس را مقصر دانست، زيرا با تغيير مسئوليت محمد علي‌آبادي و معارفه سعيدلو همراه شد و چنين وقفه‌اي طبيعي بود.
محجوب در خصوص ارزيابي خود براي فعاليت در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: من پا پيش گذاشته‌ام كه كار انجام دهم و سختي‌هاي آن را هم تحمل خواهم كرد. بايد بستر‌هاي به وجود آيد تا بتوان همكاري را آغاز كرد و اين موضوع مربوط به سياست‌گذاري‌ها مي‌شود. تلاش مي‌كنيم كار درستي انجام دهيم و قدم‌هاي محكمي برداريم تا مانند دفعات قبل با مشكل مواجه نشويم و نه باشگاه و نه سرمايه‌گذار متضرر نشوند. من دنبال كسب معروفيت و محبوبيت نيستم، اما با قرارداد حرفه‌اي ديگر شاهد شعاردهي يا مسايل حاشيه‌اي در بعد اقتصادي باشگاه شاهد نخواهيم بود.
اين سرمايه‌دار ايراني درباره نحوه ادامه مذاكرات اظهار داشت:

استقلال و پرسپوليس باشگاه‌هاي بسيار بزرگي هستند كه براي انعقاد قراردادهاي اقتصادي بايد در سطحي كلان مذاكره كرد. مسئوليت‌ها در اين باشگاه فقط به مديران عامل آن ختم نمي‌شود بلكه سياست‌هاي نظام اين دو باشگاه را كنترل مي‌كنند و افرادي كه قصد همكاري با اين باشگاه‌ها را دارند بايد برنامه‌ريزي شده اقدام كنند و مهم نيست اگر مدتي به طول انجامد. بنابراين من آمادگي دارم كه براي تشريح مسايل اقتصادي پرسپوليس با سعيدلو تشكيل جلسه داده و موارد را بيان كنم.
وي افزود: چنين كارهاي اقتصادي باعث رونق و رشد ورزش مي‌شود. يك تشكيلات اقتصادي و حرفه‌اي كار اقتصاد در فوتبال را پيگيري كند و شكل گيرد. مدتي كه در ايران بودم شرايط اقتصادي را درك و برنامه خود را مفصل‌تر كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)