پرسپولیس نیوز : سیروس محجوب می‌گوید بارها برای حمایت مالی از تیم ملی و باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را اعلام کرده ولی هر بار این تلاش‌ها با موانعی روبرو شدند.

 سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان در نمایشگاه مطبوعات پاسخگوی سوالاتی در مورد تلاشش جهت خصوصی سازی باشگاه‌ها در ایران بود.

او با بیان اینکه من بارها در بخش‌های مختلف تلاش کردم تا بتوانم خصوصی سازی را در باشگاه‌های ایران به صورت جدی دنبال کنم اظهار کرد: متاسفانه همواره موانع مختلفی برای خصوصی سازی در باشگاه‌های ایران مطرح بوده است. ما انتظاری برای حمایت مالی از افرادی که به دنبال خصوصی سازی هستند نداریم اما امیدواریم که موانع نیز از پیش پای آن‌ها برداشته شود.

مالک باشگاه ملوان به تلاشش برای خرید باشگاه نیوکاسل در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: به یاد دارم وقتی می خواستم باشگاه نیوکاسل را بخرم به من اطلاع دادند که این باشگاه بین 8 یا 12 میلیون پوند حق پخش رادیویی و 35 تا 40 میلیون پوند نیز حق پخش تلویزیونی دارد و با حضور من در این باشگاه حداقل مبلغ 15 میلیون دلار نیز به درآمدهای باشگاه اضافه خواهد شد.

محجوب همچنین به تلاشش برای به عهده گرفتن اسپانسرینگ تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: من چندی پیش پیشنهادی را برای حمایت مالی از تیم ملی فوتبال ایران ارائه دادم که شامل مبلغ 15 میلیارد تومان برای هر سال و اضافه شدن 20 درصد به این مبلغ در هر سال می‌شد. البته تاکید کردم که این قرارداد باید 8 ساله بسته شود اما متاسفانه در این زمینه به نتیجه ای نرسیدیم.

مالک باشگاه ملوان همچنین به تلاش برای حمایت مالی از باشگاه پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: در مقاطع مختلف من حاضر بودم باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرم به این شرط که من برای مدت زمان چند سال این باشگاه را در اختیار داشته باشم و در سال اول هم بتوانم مبلغی که مدنظر دارم برای آن هزینه کنم. برای مثال اگر در سال اول تصمیم بر هزینه 100 میلیاردی گرفتم کسی مانع از این کار نشود.

محجوب خاطرنشان کرد: من همچنین برنامه‌ای برای تاسیس 38 فروشگاه پرسپولیس در سراسر ایران داشتم که بتوانیم از برند پرسپولیس استفاده و درآمدزایی کنیم که این اتفاق هم رخ نداد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)