جمعه 4 اردیبهشت(08:39) 

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: سرخپوشان فرصت قهرماني در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا را دارند و هواداران بايدصبورانه از تيم حمايت كنند.

مجتبي محرمي در خصوص اتفاقات روز گذشته در تمرين پرسپوليس گفت: هميشه بايد حق با هواداران باشد و مي‌دانم آنها پس از خوردن 5 گل از الغرافه قطر چقدر ناراحت شدند. خدا را شكر كردم كه اين بازي را از تلويزيون ديدند.
وي كه در تمرين روز گذشته به شدت از سوي هواداران معترض به عنوان نماد تعصب تيم تشويق شد، افزود: همه چيز تمام نشده است. از هواداراني كه هنوز مرا فراموش نكرده‌اند ممنونم و از آنها مي‌خواهم براي قهرماني پرسپوليس در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا صبورانه تيم خود را همچنان حمايت كنند، چون اميد ايران در مسابقات آسيايي به پرسپوليس است.
محرمي با تاكيد بر اين نكته كه امروز پول جاي تعصب را گرفته است، خاطرنشان كرد:

 بازيكنان ما در مقابل الغرافه قطر زحمات خود را كشيدند. اتفاقات فوتبال در يك بازي خود را نشان مي‌دهد و آن روز، روز پرسپوليس نبود.
وي افزود: سعي مي‌كنم به زودي در تمرينات پرسپوليس در صورتي كه شرايط فراهم شود حضور پيدا كنم و هواداران را به تشويق بيشتر بازيكنان دعوت كنم. بازيكناني كه به ميدان مي روند نيز بايد قدر هواداران را بدانند و بفهمند كه با باخت اين تيم بيش از 40 ميليون عزادار مي‌شوند.
پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس در پايان خاطرنشان كرد: در اين شرايط از پيشكسوتان پرسپوليسم مي‌خواهم كه اين تيم را حمايت كنند. حمايت محرمي‌ها و ديگر قديمي هاي تيم مي‌تواند قدرت پرسپوليس را چند برابر كند تا در بازي‌هاي آينده موفق باشند و هواداران را دوباره با تيم آشتي دهند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)