پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی ها همین روزها من را می بینند و عکس می اندازند اما خودشان می گویند ما استقلالی هستیم.

دو تن از پیشکسوتان استقلال امروز در دفاع از مدافع جوان خود که فیلمی از اعتراف او مبنی بر پرسپولیسی بودن منتشر شده است ، از مجتبی محرمی نام بردند و او را استقلالی قدیمی دانستند.

صحبت های نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا بهانه ای شد تا با محرمی گفت وگویی کوتاه انجام دهیم که در زیر می خوانید.

* آقا مجتبی این روزها در چه حالی هستید؟

خوبم و زندگی ام را می کنم . زیاد هم با فوتبال کاری ندارم. 

* فیلمی از مدافع جوان استقلال یعنی مجید حسینی منتشر شده که نشان می دهد وی در گذشته به پرسپولیس علاقه داشته و همین موضوع صحبت هایی را از سوی نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا به همراه داشت.

لابد گفتند مجتبی محرمی تاجی بوده است. 

* دقیقا به اسم شما اشاره کردند و اذعان داشتند که با آنکه استقلالی بودید اما به پرسپولیس پیوستید. 

من استقلالی نبودم. من عاشق آقا بهی (بهتاش فریبا) بودم. فوتبالش را دوست داشتم و وقتی سن و سالم کم بود ایشان در جام جهانی بازی کرد. 

* اما آنها می گویند که شما استقلال را هم دوست داشتید.

شاید همین که به برخی بازیکنان آن زمان استقلال علاقه داشتم این حرف ها را در پی داشته است. ماجرا این بود که خیلی از تاجی  ها به محله ما می آمدند و ما آنها را می دیدیم. خود آقا بهتاش یک جورهایی بچه محل ما حساب می شود. الان شما ممکن است یک نفر را ببینید و با او عکس بیندازید این دلیل نمی شود که شما حتما طرفدار تیم او باشید. خیلی ها همین روزها من را می بینند و عکس می اندازند اما خودشان می گویند ما استقلالی هستیم. 

* البته عبداللهی این را هم گفته که محرمی با آنکه استقلالی بود وقتی به پرسپولیس رفت از خیلی ها پرسپولیسی تر شد.

دستشان درد نکند. عمو نصی به من لطف دارد. 

* ظاهرا فیلمی که از مدافع استقلال در برنامه 90 چند سال قبل منتشر شده آنها را به یاد شما انداخت.

والا من چه بگویم. آمده ام سر زندگی ام ولی باز هم سوژه هستم. خود من یک بار در برنامه 90 حاضر شدم و گفتم عجیب است که در کل صداوسیما فقط فیلم سه صحنه از دوران بازیگری محرمی وجود دارد و انگار در دیگر مسابقاتی که من بوده ام یک ثانیه هم فیلمبرداری نشده است. آن سه فیلم هم یکی به بازی با الجزایر ، یکی لگد زدن به جمال شریف ودیگری همان دربی معروف مربوط می شود. انگار مجتبی محرمی در این مملکت بازی دیگری نکرده است. مثلا من مگر جلوی ژاندارمری بازی نکرده ام؟ چرا از آن بازی ها فیلمی را پخش نمی کنند؟ هرجا یک چیزی سوژه می شود می آیند سراغ من. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)