خبرگزاری پرسپولیس : به هر حال من هم مشکلات خاص خود را دارم. بچه هایم رفته اند و مدت زیادی در انزوا بوده ام. همه اینها در روحیه اثر می گذارد بخصوص که نمی گذارند از استعدادهایم استفاده کنم. دنبال کارهای رفتن به انگلیس هستم.

 

 

مجتبی محرمی یاغی سالهای دور تیم فوتبال پرسپولیس از آن بازیکنانی است که اظهارنظراتش همواره مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.

چرایی این مساله را هم باید به صراحت کلامی این فوتبالیست نسبت داد که در اظهارنظر در باب مسائل مختلف زندگی شخصی یا فوتبالی اش با کسی رودربایستی ندارد. محرمی در تازه ترین گفتگویش از این مساله گفته که قصد دارد هر چه زودتر ایران را ترک کرده و برای دیدار همسر و فرزندانش به انگلیس برود. بخشهایی از گفته های محرمی را در ادامه می خوانید:

 

دنبال کارهای رفتن به انگلیس هستم

به هر حال من هم مشکلات خاص خود را دارم. بچه هایم رفته اند و مدت زیادی در انزوا بوده ام. همه اینها در روحیه اثر می گذارد بخصوص که نمی گذارند از استعدادهایم استفاده کنم. دنبال کارهای رفتن به انگلیس هستم. ویزایم را هم آماده کرده بودم ولی قطع روابط باعث شد به دردسر بیفتم. الان هم که سفارتی وجود ندارد و پروازهای مستقیم را هم برداشته اند وگرنه تا الان رفته بودم.

 

کلاس مخصوص نخبگان فوتبال تشکیل می دهند و افرادی در کلاسها هستند که در دسته سه هم بازی نکرده اند

من در کلاس نشسته ام و مدرک مربیگری گرفته ام، حالا می خواهم به کلاس بالاتر بروم می گویند در کلاسهای قبلی موهایت بلند بوده و نمیتوانی در کلاسهای جدید شرکت کنی. گناه من چه بوده است؟ الان این همه فوتبالیست و بازیگر موهایشان بلند است. چه کسی از آنها ایراد می گیرد؟ کلاس مخصوص نخبگان فوتبال تشکیل می دهند و افرادی در کلاسها هستند که در دسته سه هم بازی نکرده اند.

 

صبح تا شب چیزی نمی خورم

وقتی کاری ندارم همان در خانه بنشینم بهتر است. غذا هم زنگ میزنم از بیرون بیاورند. البته خیلی غذایی نیستم، صبح تا شب چیزی نمی خورم، آخر شبها شاید یک تکه جوجه ای چیزی بخورم.

 

 چند شب در پارک خوابیدم

مگر کسی هست که از زلزله نترسد؟ آن باری که شایعه شده بود تهران زلزله می آید چند شب در پارک خوابیدم.

 

فقط فروغی گوش میدهم و فرهاد

در موسیقی بین ایرانیها فقط فروغی گوش میدهم و فرهاد. آهنگهای خارجی هم کم و بیش گوش می دهم. یک دوره ای فیل کالینز را خیلی گوش می دادم. من با خواننده های قدیمی حال میکنم. الان خواننده ای در آن سطح نداریم.

 

سوء استفاده کسی که میخواست نماینده شود

یکی از دوستان برداشت مرا برد اراک؛ یک نفر میخواست نماینده مجلس شود. دو روز ما را چرخاند و دنبالش گشتیم و آخر هم قرار بود چند سکه به ما بدهد که آن را هم پیچاند و هیچ چیزی کف دستمان نگذاشت.

 

محسن عاشوری اصلا سمت من نیامد

همان یک بار که سر تمرین پرسپولیس رفتم کلی جواب پس دادم. همه میگویند چرا رفتی پیراهن علی کریمی را پوشیدی. پس پیش کی می رفتم؟ همین محسن عاشوری اصلا سمت من نیامد و بعد گفت که مرا ندیده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)