مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق پرسپولیس مشکلات این تیم در لیگ یازدهم را نتیجه مدیریت ضعیف حبیب کاشانی می داند.

 

مجتبی محرمی در خصوص حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دنیزلی با فوتبال ایران و تیم پرسپولیس آشنایی لازم را دارد، پیش بینی می‌کنیم حضور وی در این تیم حکم شوک مفیدی را داشته باشد.

ضمن اینکه وی نزد هواداران پرسپولیس نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

وی ادامه داد: مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط و جایگاه تیم پرسپولیس در جدول رده بندی تغییر می‌کند چراکه دنیزلی با فوتبال زیبایی که ارائه می‌دهد، می‌تواند دوباره هواداران پرسپولیس را با فوتبال آشتی دهد.

 

محرمی در مورد نحوه عملکرد دنیزلی نیز تاکید کرد: اگر هدف یک تیم کسب موفقیت و قهرمانی باشد باید ابزار دستیابی به این هدف را خود مربی تعیین کند در حالیکه تنها در ایران شاهد دخالت مدیریت در کار سرمربی تیم هستیم. دنیزلی نیز باید از ابتدا مسایل این چنینی را با رویانیان هماهنگ کند.

 

چپ پای سال‌های دور تیم ملی با بیان اینکه مشکلات گذشته پرسپولیس ناشی از عملکرد کاشانی بود، افزود: در حال حاضر رویانیان نقش چینی بند زنی را دارد که باید شرایط نابسامان پرسپولیس را که نتیجه لجبازی‌های کاشانی بود سر و سامان دهد.

 

وی در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل اول تصریح کرد: به طور کلی لیگ فوتبال در نیم فصل اول چندان آش دهان سوزی نبود، ضمن اینکه در این میان تیم پرسپولیس به مراتب از وضعیت بدتری برخوردار بود.

 

محرمی اضافه کرد: اگر چه برخی از جمله آقای عزیز محمدی، معتقدند برگزاری به موقع بازی‌های لیگ نشان دهنده افزایش کیفیت لیگ اخیر است ولی من معتقدم که در همه جای دنیا بازیکنان حداکثر دو روز در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند، نه اینکه لیگ به خاطر بازی‌های ملی دو هفته تعطیل شود چراکه این موضوع باعث فشردگی بازی‌های لیگ و کاهش کیفیت بازی‌ها می‌شود.

 

محرمی در خصوص تیم‌ها و بازیکنان شاخص این فصل لیگ بر‌تر خاطرنشان کرد: تیم نفت تهران عنوان پدیده این فصل لیگ بر‌تر را به خود اختصاص داده و تا به اینجای کار بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این مجتبی جباری و فرهاد مجیدی نیز در تیم استقلال جزو بازیکنان شاخص نیم فصل اول لیگ بودند.

 

وی در پایان در مورد پیش بینی نتایج نهایی لیگ بر‌تر تصریح کرد: اگر چه پیش بینی نتایج دشوار است اما من فکر می‌کنم پرسپولیس شایستگی این را دارد که جزو ۴ تیم نخست جدول رده بندی باشد ضمن اینکه هیچ کاری، نشد ندارد و حتی قهرمانی تیم پرسپولیس هم دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)