بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: شاید صدری مثل رئیس جمهور قبلی کشورمان بخوابد و صبح فردا متوجه شود دیگر نباید در پرسپولیس باشد.

مجتی محرمی در گفت و گو با فارس، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس این روزها به هیچ وجه وضعیت خوبی ندارد. البته باخت در فوتبال طبیعی است و شکست مقابل آلومینیوم هم جزو نتایجی است که گاهی در فوتبال پیش می‌آید.

وی در مورد اینکه چه کسی در به وجود آمدن این وضعیت برای پرسپولیس مقصر است، عنوان کرد: باید دید صاحب اصلی تیم چه کسی است. پرسپولیس بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر هنوز صاحب ندارد که بخواهیم تقصیر را گردن کسی اندازیم. مشخص نیست چرا باید تیمی با این همه افتخار در طول تاریخ هنوز مدیرعامل خود را نشناسد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درخصوص انتخاب نشدن کارگزار و بیانیه اخیر سرخ‌پوشان درباره اینکه رقم‌های پیشنهادی متقاضیان برای حضور در مزایده انتظار باشگاه را برآورده نکرده است، گفت: استقلال کارگزارش را انتخاب کرد اما پرسپولیس در همه چیزش مانده است. در این وضعیت صدری که خودش نمی‌‌داند تا چه زمانی قرار است در این تیم بماند کاری نمی‌تواند انجام بدهد. شاید وی هم مثل حسن روحانی، رئیس جمهور سابق کشورمان که صبح جمعه از خواب بلند شد و گفت الان فهمیدم قیمت بنزین سه برابر شده است، امشب بخوابد و فردا متوجه شود دیگر نباید در پرسپولیس کار کند.

محرمی اضافه کرد: برند پرسپولیس برتر است. مدیرعامل یا هیات مدیره ای که از وضعیت خودش خبر ندارد چگونه باید کار کند. باید چهار نفر بیایند و درباره وضعیت تیم تصمیم‌گیری کنند. اینگونه نمی‌توان وضعیت را پیش برد.

وی در مورد اینکه مدیران پرسپولیس در ماه‌های ‌اخیر بارها از انتخاب کارگزار از طریق مزایده خبر داده بودند و با جلب نشدن نظر آنها درباره قیمت‌های پیشنهادی بار دیگر درآمدزایی برای سرخ‌پوشان به تعویق خواهد افتاد، عنوان کرد: مدیرانی که چنین بحثی را مطرح کردند باید پاسخگو باشند اما باید زودتر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس را انتخاب کنند تا بتوانند کار را پیش ببرند. باید تبلیغات دور زمین، حق پخش تلویزیونی و … را هم به باشگاه‌ها واگذار کنند تا از این راه‌ها بتوان پول درآورد که این کار هم انجام نمی‌شود.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این سال‌ها بارها شنیده‌ایم قرار است پرسپولیس خصوصی شود. باید بنشینیم و ببینیم چند سال طول می‌کشد تا این موضوع به سرانجام برسد. امیدواریم دست‌کم در دولت آقای رئیسی پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود.

محرمی درمورد گلایه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از وضعیت مالی این تیم عنوان کرد: بازیکنانی که با وجود ماندن در پرسپولیس پول نمی‌گیرند یا کم می‌گیرند، حق دارند شاکی شوند. وقتی بازیکنی جدا می‌شود می‌گویند تیم را فروخت. پرسپولیس سه بار به دلیل پول نداشتن در این سال ها در لیگ قهرمانان ضربه خورده و اکنون هم تبر را برداشته و به ریشه‌اش می‌زنند. بازیکن و مربی هم در این وضعیت مقصر نیستند.

وی درخصوص اینکه مدیران پرسپولیس بارها ادعا کردند کارگزار جدید از طریق مزایده و قانونی انتخاب خواهد شد اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاد، توضیح داد: معلوم است عملکرد آنها خوب نبوده است که بازیکنان و مربیان تیم شاکی هستند. آنهایی که با این شرایط در پرسپولیس مانده‌اند، دم‌شان گرم و باید از این نفرات تشکر کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: به تازگی قرارداد یحیی گل‌محمدی را برای دو سال دیگر تمدید کرده‌اند اما اطمینان دارم برای پرداخت دستمزدش هزار مدل بند و تبصره گذاشته‌اند. می‌خواهند ریشه تیم را بزنند اما اگر گل‌محمدی تیم را قهرمان نکند، می‌گویند بند قراردادت قهرمانی بوده و حالا که قهرمان نشده ایم، این مبلغ را کم می‌کنیم. آقایان این کار را خوب بلدند.

محرمی در مورد دلیل مشخص نشدن وضعیت کارگزار پرسپولیس برخلاف باشگاه استقلال گفت: مگر پرسپولیس مدیر دارد که کارگزارش مشخص شود؟ صدری سرپرست موقت است. اگر قرارداد ببندد و فردا وی بگویند دیگر نمی توانی کار کنی تکلیف چیست؟ شاید مدیر بعدی بیاید و بگوید قراردادی که زمان صدری بسته شده کم یا زیاد بوده است. مدیری مانند آجرلو باید به پرسپولیس بیاید که به وی مهلت داده و بگویند ۴-۳ سال کار کن.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا آقایان نوبت پرسپولیس می‌شود خواب‌شان می‌برد؟ خدا می‌داند کدام جمعه می‌‌خواهند از خواب بلند شوند و به وضعیت تیم رسیدگی کنند. باید نگاه ریشه‌ای داشته باشیم. رفع مقطعی مشکلات چه سودی دارد؟ اگر نگاه موقت باشد بعد از مدتی آش همین آش است و کاسه همین کاسه. مدیری که بخواهد اصولی درآمدزایی کرده و اسپانسر‌های قدرتمند بیاورد باید چهار سال در این باشگاه کار کند. اگر تبلیغات محیطی، پول اسپانسر و حق پخش به باشگاه برسد، مدیر به هیچ جایی احتیاج ندارد. تنها راه چاره همین است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)