پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماموریت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و از حالا باید به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند؛ این پرسپولیس می‌تواند در آسیا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و توانست عنوان قهرمانی را در لیگ برتر کسب کند.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل دوم نمایشی شکوهمند و قابل قبولی را به اجرا گذاشت، این تیم با بردهای ارزشمندی که به دست آورد توانست به صدر جدول برسد و در نهایت جام قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: سرخپوشان در دیدار با مس رفسنجان فشار و استرس زیادی داشتند و برای پیروزی و کسب قهرمانی به برد احتیاج داشت اما هر چه از زمان بازی می‌گذشت بازیکنان با استرس بیشتری به بازی ادامه دادند و در نهایت گئورگی گولسیانی تیر خلاص را شلیک کرد.

محرمی خاطرنشان کرد: گولسیانی یک مدافع توانمند و فوق‌العاده برای پرسپولیس محسوب می‌شود که نقش طلای ناب را برای پرسپولیس ایفا کرد. پرسپولیس باید هر چه زودتر قرارداد این بازیکن را برای سال‌های آینده تمدید کند.

وی تاکید کرد: ماموریت پرسپولیس در لیگ فوتبال ایران به پایان رسید اما آنها باید از حالا به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند؛ این پرسپولیس می‌تواند در آسیا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به تمام اعضای تیم پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک می‌گویم، از اینکه روزی روزگاری در تیم پرسپولیس بازی می‌کردم و حالا عاشق این تیم هستم به خودم افتخار می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)