پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حرف های طاهری بود که سازمان لیگی ها را مجبور کرد بگویند حق اعتراض برای پرسپولیس محفوظ است.

مجتبی محرمی درباره اتفاقات داوری رخ داده در بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار داشت: بالاخره همه جای دنیا از این اشتباهات اتفاق می افتد و خواسته یا ناخواسته بازی تمام شده است. پرسپولیس باید بعد از آن اتقاق می جنگید که البته جنگید و کمک داور هم که گفت مقصر بوده است.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره اظهار نظر مسئولان سازمان لیگ که حق اعتراض برای پرسپولیس محفوظ است گفت:کدام حق اعتراض؟ تمام شد! این حرف ها برای سرکار گذاشتن من و شماست. برای سرکار گذاشتن هواداران است. حق اگر دادنی بود باید در زمین به بازیکنان داده می شد، به تیم داده می شد، نه اینکه در حین بازی حق تیم را پایمال کنند و بعد که حذفش کردند بگویند حق اعتراض دارند.

وی افزود: همه آنهایی که دنبال حذف پرسپولیس بودند کارشان را به نحو احسن انجام دادند تا یک تیم اصفهانی بالا بیاید حالا می گویند که پرسپولیس حق عتراض دارد؟ بالاخره اگر اصقهانی ها بلد هستند در این قبیل مواقع حرفهایی بزنند ما تهرانی ها هم به اندازه خودمان بلدیم جواب بدهیم ولی اگر جواب ندهیم بهتر است.

محرمی در این باره که پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن چگونه بازی کرد گفت: من بازی را از رادیو گوش می کردم و گزارشگر اصفهانی دائم داشت از حملات بچه های تیم ما گزارش می کرد. یک توپ به تیر زدیم و خلاصه خیلی خوب بودیم. وقتی هم که در تلویزیون هایلایت های بازی را دیدیم متوجه شدم که پرسپولیس ده نفره با ذوب آهن چه کرده است ولی حیف که تیم حذف شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: واقعا تیم عالی بود. زیبا بازی کرد ولی متأسفانه در فوتبال به بازی زیبا امتیاز نمی دهند و به تیمی امتیاز می دهند که گل بزند. حالا می گویند که پرسپولیس حق اعتراض دارد. کدام اعتراض؟ الان هواداران برای من کامنت می گذارند که یک کاری بکنید! من چه کاری از دستم بر می آید؟ پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد ولی وقتی نمی خواهند این تیم بالا برود که دیگر کاری نمی شود کرد. باقی کارها آب در هاون کوبیدن است.

محرمی در این باره که طاهری گفته با این وضعیت تیم را از لیگ کنار می کشند، خاطر نشان کرد:واقعا خوب است البته اگر واقعا این کار را بکنند. پرسپولیس از ابتدای این فصل خواسته یا ناخواسته از داوری ها لطمه دیده است. البته من گناه را گردن داوران نمی اندازم ولی همه قضاوت ها یا به ضرر پرسپولیس بوده یا به سود حریفانش. وقتی پرسپولیس نباشد کل برنامه های لیگ برهم می ریزد و دوستان هم راحت تر کار می کنند.

وی افزود: طاهری خوب گفته که تیم بکشد کنار. اینطوری مردم هم راحت زندگی شان را می کنند و آنهایی که دوست ندارند پرسپولیس بالا بیاید هم این همه دردسر نمی کشند. همین حرف های طاهری بود که سازمان لیگی ها را مجبور کرد بگویند حق اعتراض برای پرسپولیس محفوظ است. که مثلا داور را دو جلسه محروم کنند وبعد همه چیز تمام شود! نقل این است، حالا که در کلانتری کسی به شکایت پرسپولیس رسیدگی نکرده، پرسپولیسی ها را به ژاندارمری بین راهی پاس می دهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره ناراحتی برانکو و اینکه کمیته اخلاق او را احضار خواهد کرد توضیح داد:مربی ناراحت است و دیده که جلوی چشمش سر تیمش راب رای چندمین بار بیخ تا بیخ می برند و ناراحتی اش را ابراز کرده است. نمی شود وسط دعوا یکی درگوش تان بزند و شما یک داد هم نزنید. کمیته اخلاق را هم کرده اند "لولو" تا هر کس خواست حرفی بزند اسمش راببرند و بچه را بترسانند. حالا چه زمانی بیایند و من را چشم بسته ببرند بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)