پیشکسوت پرسپولیس در خصوص قهرمانی دراماتیک پرسپولیس صحبت کرد.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با برنا، در مورد قهرمانی دراماتیک پرسپولیس، دعوای پرسپولیس و استقلالی‌ها در این فصل، درگیری مهدی هاشمی نسب با پرسپولیسی‌ها و … صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد

محرمی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: خیلی خوشحالم واقعا حق به حقدار رسید. پرسپولیس شایسته این قهرمانی بود. حالا که پرسپولیس قهرمان شده از گل آفساید و این چیز‌ها حرف می‌زنند. ماجرا اینجاست که حتی همه کارشناسان هم نمی‌توانند با قاطعیت بگویند که گل پرسپولیس آفساید بوده.

*ایمان داشتم که قهرمان می‌شویم

وی درباره اینکه بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم اعلام کرده بود که پرسپولیس قهرمان می‌شود و چرا در آن مقطع حرف از قهرمانی پرسپولیس می‌زد؟ تاکید کرد: شما وقتی به تیمت، به بازیکنان تیمت و به کادرفنی تیمت ایمان داشته باشی حرف از قهرمانی می‌زنی. من احساسی حرف نمی‌زنم. در آن مقطع استقلال در بحث هجومی تیم خوبی نبود و به خاطر همین گفتم که امتیاز از دست می‌دهد. ما آمار و ارقام را نگاه می‌کنیم و حرف می‌زنیم.

*وارد جنگ روانی نکونام نشدیم و به قهرمانی رسیدیم

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ناراحتی هواداران این تیم از جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب در فصل گذشته گفت: بالاخره جنگ روانی در فوتبال وجود دارد. یک مربی مثل نکونام جنگ روانی راه می‌اندازد و یکی مثل اوسمار وارد این جنگ نمی‌شود. تیمی هم موفق است که وارد این جنگ نشود. اگر پرسپولیس هم مثل استقلال وارد این جنگ روانی می‌شد به قهرمانی نمی‌رسید. برای مثال نساجی که ما ۱۰ نفره در قائمشهر بردیم را استقلال نبرده بعد از داور و ناداوری حرف می‌زنند. اینها می‌شود جنگ روانی.

*نباید کاری به هاشمی‌نسب داشته باشیم، هواداران به او فحش ندهند

محرمی در واکنش به درگیری مهدی هاشمی‌نسب با هواداران پرسپولیس تاکید کرد: اشکالی ندارد و به نظرم اصلا نباید اهمیت داد. به نظرم هواداران پرسپولیس نباید به هاشمی‌نسب فحش بدهند و کاری به کار او داشته باشند. وقتی با قهرمانی ما هاشمی‌نسب و امثال او ساکت می‌شوند چرا باید وارد حاشیه شد؟ اصلا اجازه بدهید مهدی هرچقدر می‌خواهد بد و بیراه بگوید تهش ما قهرمان می‌شویم.

*از دست هاشمی‌نسب ناراحت نیستم

وی ادامه داد: من از دست مهدی ناراحت نیستم و چرا باید ناراحت باشم؟ بالاخره یک زمانی پرسپولیس بازی کرده. همین که ما قهرمان می‌شویم آنها ساکت می‌شوند و چیزی نمی‌گویند برای ما کافی است.

*می‌دانستم اوسمار موفق می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد اوسمار ویرا در این تیم خاطرنشان کرد: واقعا فکر می‌کردم اوسمار در پرسپولیس موفق شود. در تمرینات دیده بودم که اوسمار چقدر با بچه‌ها رفیق است و چقدر دوستش دارند. البته این را بگویم که نصف این قهرمانی برای یحیی گل‌محمدی است و باید به یاد او هم باشیم.

*اوسمار باید بگوید چه بازیکنی می‌خواهد

محرمی در پاسخ به این سوال که به نظرش چه بازیکنانی باید برای فصل آینده به پرسپولیس بیاید، گفت: این سوال را کادرفنی باید جواب بدهد. من که در تمرین نبودم و نمی‌دانم شرایط بازیکنان چطور است.

*نیمه اول بازی با استقلال خوزستان تلویزیون را خاموش کردم

وی درباره حس و حالش در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عنوان کرد: وقتی نیمه اول تمام شد تلویزیون را خاموش کردم و اعصابم خورد شده بود. فکر نمی‌کردم پرسپولیس برگردد، واقعا بردن بازی که ۳ بر صفر عقب هستید کار هر تیمی نیست. بعد می‌گویند پرسپولیس با داور قهرمان شده! پاسی که حسین کنعانی‌زادگان داد یا گلی که عیسی زد چه ربطی به داور داشت؟ این را از قول من بنویسید از رضا درویش تا قاسم عبدالصمدی به عنوان تدارکات تیم در این قهرمانی سهم داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)