رئیس کمیته انضباطی در خصوص اعلام رای صادر شده در خصوص دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،اسماعیل حسن زاده-رئیس کمیته انضباطی گفت: در خصوص انعکاس رای دیدار دو تیم استقلال و تراکتور باید بگویم که متاسفانه بازهم برخی از رسانه ها به جای انعکاس مفاد رای و واقعیتی که در حکم کمیته انضباطی آمده است، با تیتر های جنجالی، فضای فوتبال را آلوده کرده اند. مثلا در رای کمیته انضباطی به صراحت آمده است که محرومیت استقلال از حضور تماشاگران در اولین میزبانی آن باشگاه در لیگ برتر اعمال می شود  اما متاسفانه یکی از روزنامه ها  با تیتر "هدیه کمیته انضباطی به اصفهانی ها" و به غلط اعمال محرومیت را به بازی حذفی سپاهان واستقلال نسبت داده است.
وی در ادامه بیان کرد: برخی از رسانه نیز بدون هیچ مستندی اعمال  دخالت فدراسیون فوتبال در رای" استقلال عقب نشینی می کند" را مطرح کرده اند که معتقدم اینگونه اطلاع رسانی که بر مبنای صداقت  و امانت داری نیست و مخرب فوتبال است.
حسن زاده در پایان گفت: ضمن قدردانی از عوامل رسانه هایی که صادقانه وظایف خود را انجام می دهند ، امیدوارم  برخی شیطنت ها در فوتبال از بین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)