پرسپولیس نیوز: رئیس سابق النصر به دلیل سخنان نژادپرستانه از حضور در مراجع رسانه‌ای و همچنین در مسابقات ورزشی منع شد.
امیر ممدوح بن عبدالرحمن رئیس سابق باشگاه النصر عربستان، مطابق با حکم قانونی صادره از سوی خادم حرمین شریفین، به ممنوعیت از حضور در مراجع رسانه‌ای و همچنین در مسابقات ورزشی محکوم شد.
 
این حکم حکومتی سخت و قاطع، درپی صحبت‌های زشت و زننده‌ای است که چند روز پیش از سوی رئیس سابق النصر در یک برنامه تلویزیونی ارائه شد؛ صحبت‌هایی که بوی"نژادپرستی"می داد.
 
صحبت‌های عبدالرحمن از این قرار بود که در گفت‌وگو با یک مجری و پرسشگر ورزشی راجع به تاسیس باشگاه النصر صحبت می‌کرد. او در این جریان، به گروه‌های دیگری که در دسته او نبودند و مرتبط با قبیله دیگری بودند توهین کرد. عبدالحمن در این بین، اصالت فراوانی از افراد را زیر سوال برد.
 
پرنس فیصل رئیس کنونی النصر، سخنان نژادپرستانه ممدوح را محکوم کرد. او در این رابطه گفت: منش ما احترام گذاشتن به همه اقوام و ملل است.
 
گفتنی آن که امیر ممدوح بن عبدالرحمن بن سعود بن عبد العزیز آل سعود فرزند أمیر عبدالرحمن بن سعود بن عبدالعزیز آل‌سعود است. همچنین او ده برادر دیگر دارد. او در گذشته برای شش سال ریاست باشگاه النصر را بر عهده داشت. دو تا از برادرها و پدر او هم در دوره‌هایی ریاست این باشگاه را بر عهده داشتند.
 
ممدوح خود چهار همسر دارد و هجده فرزند. او مبلغ دینی هم هست.
 
در عربستان، پرداختن به کارها معمولا به شکل قبیله‌ای صورت می‌گیرد که مصداق بازر این مساله هم خانواده عبدالرحمن هستند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)