خبرگزاری پرسپولیس : رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از حوادث فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و پرسپولیس اعلام شد.

به نقل از فدراسیون کشتی، خلاصه رای کمیته انضباطی پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:

1 – آقای غلامرضا محمدی را  به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت‌ها و مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌نماید.

 

2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

 

3- سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ  فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.

 

4– باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می نماید.

 

5- تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به 5 جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابت‌های داخلی محکوم و صادر می‌نماید.

ضمناً رای صادره قطعی و لازم الاجراء است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)