کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آرای جدید خود، مدافع تیم فوتبال سپاهان و مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را محروم کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای منتشره را صادر کرد که به شرح زیر است:

* باتوجه به نشر اکاذیب از سوی مهدی قائدی بازیکن استقلال از طریق مصاحبه پس از بازی با نساجی مازندران و بیان مطالبی درباره داوری، وفق مقررات به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظرخواهی)

* محمد دانشگر بازیکن سپاهان اقدام به ارتکاب رفتار غیرورزشی در دیدار با آلومینیوم اراک کرده است که طبق مقررات وی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت (که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌شود) از همراهی تیم خود از کلیه مسابقات محکوم شد (محرومیت قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی است)

* امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری‌ها پس از بازی مقابل پرسپولیس، طبق مقررات انضباطی به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (رأی قابل تجدیدنظرخواهی است)

* محمد حسینی و مجتبی سرآسیایی، بازیکن و مربی تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل نشر اکاذیب و موارد توهین‌آمیز و کذب علیه داور مسابقه، تخلفات انتسابی‌شان محرز و مسلم تشخیص داده شد. به همین خاطر محمد حسینی به پرداخت 500 میلیون ریال و مجتبی سرآسیایی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و پرداخت 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (رأی صادره قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی)

* کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با افترا و نشر اکاذیب نسبت به جامعه داوری در مصاحبه پس از بازی مقابل سایپا اقدام مرتکب تخلف شده است که با توجه به دفاعیات وی در جلسه انضباطی، تخلف وی محرز تشخیص داده است و به سه ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه فوتبال کشور و همراهی تیم خود و نیز پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رأی صادره از جهت محرومیت قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی)

* ادسون تاوارس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل نشر اکاذیب علیه داور از طریق مصاحبه با خبرگزاری‌های رسمی پس از مسابقه مقابل تیم مس رفسنجان، به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظرخواهی)

* دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان برگزار و از سوی میلاد فاندر مدیر رسانه‌ای تیم هوادار تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال به مدت شش ماه محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (رأی درباره محرومیت قطعی و در مورد جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است)

همچنین تیم هوادار تهران به دلیل داشتن هفت بازیکن اخطاری باید 280 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)