مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي محروميت مدافع تيم فوتبال پرسپوليس را كاهش داد.

 

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي مجدد و بازبيني فيلم مسابقه استيل آذين و پرسپوليس مورخ 26 فروردين ماه و با توجه به مفاد لايحه ارسالي افشاريان داور مسابقه، محروميت عليرضا نورمحمدي بازيكن تيم پرسپوليس را دو جلسه تقليل و جريمه متعلقه را به ميزان صد ميليون ريال كاهش داد.

*كميته انضباطي با بررسي گزارشات داور و ناظر ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و پاس همدان از سري مسابقات ليگ برتر كه در تاريخ 29 فروردين ماه در بوشهر برگزار شد،تيم شاهين بوشهر را به پرداخت مبلغ يكصد ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد و اگر در ديدارهاي بعدي اين تيم تخلفي مشاهده شود، تنبيه مذكور اعمال خواهد شد. راي صادره قابل تجديد نظر در كميته استيناف است.

* كميته انضباطي در ديدار پاس همدان و راه آهن مورخ نوزدهم فروردين ماه دو بازيكن پاس همدان را جريمه كرد.فرهاد خيرخواه به دليل حركات غير ورزشي به مدت يك جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت جريمه نقدي به ميزان صد و پنجاه ميليون ريال محكوم شد و نادر احمدي به علت رفتار غير ورزشي نسبت به داور مسابقه به توبيخ كتبي و پرداخت مبلغ صد ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.همچنين باجلان بازيكن تيم راه آهن به علت شروع درگيري با فرهاد خيرخواه به توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ سي ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.راي صادره در مورد محروميت قطعي و نسبت به جرايم تعيين شده در زمان مشخص با رعايت مقررات قابل تجديد نظر در كميته استيناف است.

* به درخواست كميته جوانان و به علت مصاحبه و اظهار نظر محمود ياوري سرمربي تيم استيل آذين نسبت به انتخاب مربيان تيم اميد و تيم نوجوانان،ياوري بايد به همراه مستندات مربوطه روز سه شنبه مورخ 27 ارديبهشت‌ماه ساعت 16 در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال حاضر شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)