پرسپولیس نیوز :  دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال اعلام محرومیت و جریمه نقدی برای کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

حسین عبداللهی در خصوص اتفاقات و حوادث دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر گفت: تا این لحظه دو مورد انضباطی در دو بازی به ما گزارش شده و خوشبختانه در سایر بازی‌ها اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی افزود: اولین مورد مربوط به درگیری لفظی رضا نورمحمدی و قاسم دهنوی در دیدار پرسپولیس – صبای قم است  که داور به همین دلیل هر دوی آنها را اخراج کرده است. در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید که این دو بازیکن از الفاظ زشت و رکیک علیه هم استفاده کرده‌اند، اما بازهم باید ببینیم که داور در گزارش خود چه نوشته است و پس از آن در مورد آنها تصمیم می‌گیریم.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه طبق آیین‌نامه معمولاً چه مجازاتی برای این کار در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه برای چنین مواردی معمولاً محرومیت و جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود و میزان محرومیت آن هم به گزارش داور و شدت الفاظی که توسط بازیکن متخلف به کار رفته است، بستگی دارد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران هم داور بازی مربیان هر دو تیم را اخراج کرده است که باید دلیل این موضوع را نیز بررسی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)