خبرگزاری فارس: محرومیت ۶ بازیکن از فینال در صورت اخطار گرفتن

شش بازیکن از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در صورت اخطار گرفتن در بازی امشب از حضور در فینال کوپا‌دل‌ری محروم خواهند شد.

در مجموع 6 بازیکن، 3 بازیکن از بارسلونا و 3 بازیکن از رئال مادرید باید امشب بهترین رفتار را در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری میان غول‌های اسپانیا از خود به نمایش بگذارند تا اخطار نگیرند و در صورت صعود فینال را از دست ندهند.

ژابی آلونسو، ریکاردو کاروالیو و کریستیانو رونالدو از رئال و دنی آلوس، سسک فابرگاس و خاویر ماسکرانو از بارسا همگی یک اخطاره هستند و باید از کارت زرد گرفتن در این دیدار خودداری کنند تا از حضور در فینال مسابقات که بین برنده این دیدار و برنده دیدار سویا و اتلتیکو در ماه می برگزار خواهد شد، محروم نشوند.

بازیکنان بارسلونا هنگامی که کریستیانو رونالدو به دلیل تکل بر روی دنی آلوس در دور رفت از سوی داور اخراج نشد، به شدت خشمگین شدند. اگر ستاره پرتغالی با کارت قرمز روبرو می‌شد از حضور در بازی امشب محروم بود.

آلوس در مصاحبه مطبوعاتی پس از آن مسابقه گفته بود: هنوز هم نمی‌فهمم خطای رونالدو چه طور مستحق دریافت کارت زرد نبود. هر کس دیگری به جای او بود کارت می‌گرفت. اما اکر او اخراج می‌شد، دور برگشت هیجانش را برای بسیاری از مردم از دست می‌داد زیرا هیچ رقابتی با مسی وجود نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)