پرسپولیس نیوز : محسن بنگر به همراه رضا نورمحمدی و امید عالیشاه جمعه شب گذشته راهی لواسان و هیأت علی پروین شدند تا به سوگواری سالار شهیدان بپردازند.

 

بر همین اساس با محسن بنگر کاپیتان دوم پرسپولیس تماس گرفتیم که بحث به جاهای جالبی کشیده شد و…

شنيديم به همراه تني چند از دوستان به هيأت علي پروين رفتيد.
بله، با رضا نور (نورمحمدي) و اميد عاليشاه و يكي، دو تن از دوستان راهي هيأت علي‌آقا شديم، اشك ريختيم و صفايي كرديم. ان‌شاءا… عزاداري همه سوگواران حسيني مقبول درگاه احديت قرار بگيرد.

سر ديگ غذا هم رفتيد؟
دوستان علي‌آقا لطف كردند و از ما خواستند در كشيدن غذا براي عزاداران حسيني كمك كنيم و خوشحالم كه در اين ثواب بزرگ هم شريك شديم.

مي‌دانيم علي‌آقا فوتبال تو را خيلي قبول دارد. حرفي در اين رابطه نزد؟
آقاي پروين كه هميشه به ما لطف داشته اما همان‌طور كه بارها گفتم با احترام به همه بزرگان فوتبال ايران، علي‌آقا سلطان است. قبلاً هم گفته‌ام و باز مي‌گويم ايشان بازيكن قرن فوتبال ايران و حتي آسيا به شمار مي‌روند.

تو كه فوتبال علي‌ پروين را نديدي.
تا دلتان بخواهد تعريفش را از اين و آن شنيدم. شوخي نيست يك نفر بتواند 40، 50 سال محبوب باشد و محبوبيت خود را در بين مردم حفظ كند. همين الان هم در كوچه و خيابان مردم عاشق علي پروين هستند و اين كم چيزي نيست. از لحاظ فني هم كه ايشان نيازي به تعريف من ندارد.

شنيديم از تو و بقيه بچه‌هاي پرسپوليس خواسته ديگر هاني پسر هادي را به استاديوم نبريد چون اذيت مي‌شود و…
بله، علي‌آقا يكسري دلايل آوردند كه منطقي بود.

جواب شما چه بود؟
روي حرف سلطان كه نمي‌شود حرف زد. ما گفتيم اگر دست ما باشد حتماً به توصيه شما عمل مي‌كنيم اما بايد ديد نظر خانواده‌اش و مسئولان باشگاه چيست.

كريم باقري هم مشابه چنين توصيه‌اي را در مصاحبه با خبرورزشي كرده بود.
به هر حال همه اين صحبت‌ها از سر دلسوزي است. همه ما هادي خدا بيامرز را دوست داشتيم و نيت‌مان خدمت به خانواده آن مرحوم است. اميدوارم بتوانيم باعث آرامش روح هادي شويم.

بگذريم، برخي معتقدند بازي قبل از دربي معمولاً يك بازي خوب از آب درنمي‌آيد.
چطور؟!

به هر حال طبيعي است همه بازيكنان به فكر حفظ ساق‌هاي خود براي روز دربي باشند. در واقع تجربه نشان داده بازيكنان همواره چنين تفكري دارند.
نه برعكس! همه ما فكر ملوان انزلي هستيم.

باورش كمي سخت است. در حال حاضر سه بازيكن 2 كارته به اسامي مهدي طارمي، كمال كاميابي‌نيا و علي عليپور داريد كه اگر اخطار بگيرند، از دربي محروم مي‌شوند.
به نظرم بايد با تمام قوا جلوي ملوان بازي كنيم. نبايد به فكر دربي باشيم چون به 3 امتياز اين ديدار به شدت نياز داريم. بايد جايگاه خودمان را در جدول سر و ساماني ببخشيم.

ظاهراً كاپيتاني تو هم براي پرسپوليس شگون داشت و مقابل سياه‌جامگان برنده از زمين خارج شديد.
كاپيتاني من مهم نيست. آنچه اهميت دارد برد پرسپوليس است. اميدوارم دوشنبه هم برنده از زمين خارج شويم.

بازي با ملوان انزلي همواره پرتنش و درگيرانه بوده است. فكر نمي‌كني اين بار هم اخراجي يا محروم بدهيد؟!
نه، بعيد مي‌دانم! بعد از آن محروميت سوشا مكاني كه البته به نظر من سختگيرانه بود، حواس بچه‌ها جمع‌تر شده است. ما بايد حواس‌مان ششدانگ جمع باشد و بي‌دليل وارد درگيري نشويم. از آن گذشته ما در خانه بازي مي‌كنيم و دليلي براي ورود به حاشيه وجود ندارد.

به نكته خوبي اشاره كردي. راستي چرا پرسپوليس در فصل جاري تاكنون نتوانسته در خانه پيروزي شود؟
ان‌شاءا… از همين بازي با ملوان انزلي استارت بردهاي خانگي را خواهيم زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)