پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

محسن بنگر درباره محرومیت سه جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: برایم جای سئوال است که چرا حکم محرومیت من توسط کمیته انضباطی 20 روزه صادر می‌شود و سه جلسه هم محروم می‌شوم اما برای کاظمیان یک روزه حکم صادر می‌کنند و یک جلسه محروم می‌شود! مگر دست کاظمیان عطر و ادکلن داشت؟! فرق حرکت من با کاظمیان چه بود؟!

وی ادامه داد: مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گویند هواداران سپاهان به من فحاشی کرده‌اند، پس چرا آنها را محروم نکردند؟! در بازی استقلال و تراکتورسازی هواداران استقلال به مظفری‌زاده فحاشی کردند و به همین دلیل محروم شدند. اگر مظفری‌زاده ناموس دارد ما هم داریم. پس چرا با آنهایی که به ما ناسزا می‌گویند برخورد نمی‌شود؟!

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "چرا هواداران سپاهان محروم نشدند؟"، عنوان کرد: حتما زور آنها بیشتر بوده است. هنوز نمی‌دانم چرا محروم نشدند و  چرا محرومیت من و کاظمیان باید با هم متفاوت باشد. دوستان اگر قاضی هستند باید حکم عادلانه بدهند.

بنگر تصریح کرد: با این وضعیت حکم دادن، روزبه‌روز فحاشی‌ها در ورزشگاه‌ها بیشتر می‌شود. هر کسی که به اصفهان رفته به او توهین شده اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. فکر می‌کنم در نظر دارند برای سپاهانی‌ها لوح تقدیر و تشویق نامه هم بفرستند! این حرکت هواداران سپاهان مزد هشت سال زحمت من برای آنها بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)