بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس اين سؤال به ذهنمان رسيد كه چطور نظرت در اين رابطه تغيير كرد؟
نظر من عوض نشد، از ابتدا تمايل داشتم در پرسپوليس بمانم اما يك سرى اختلاف نظرها بود كه بين من و پرسپوليس ايجاد شد. البته اين اختلاف نظرها با پادرميانى هيأت مديره حل شد و من هم قراردادم را تمديد كردم.

يعنى به خواسته هايت رسيدى؟
متأسفانه آن چيزى نشد كه من مى خواستم. امسال رقم قراردادم كمتر از فصل قبل شد و تنها نفرى بودم كه اين اتفاق برايش افتاد. البته با توجه به صحبت هايى كه انجام شد ترجيح دادم كه فكرم را روى رسيدن به اهدافم در پرسپوليس معطوف كنم و فعلاً از اين اتفاقات چشم پوشى كنم.

كدام اهداف؟!
همانطور كه مى دانيد يك سال بد را پشت سر گذاشتم. مصدوميت شديدى به سراغم آمد و فرصتهاى خوبى را از من در پرسپوليس و تيم ملى گرفت. من امسال را سال اول ورودم به پرسپوليس مى دانم و دوست دارم با يك تمركز خوب فوتبالم را در پرسپوليس به خوبى دنبال كنم.

يعنى فكر مى كنى بتوانى دوباره آقاى گل پرسپوليس شوى؟
هيچ چيز قابل پيش بينى نيست. روزى من هم دست خداست. البته شرايط آن تيم فرق مى كرد. جمع شدن آن نفرات دور هم و رسيدن به قهرمانى اتفاقى نبود كه بخواهم آن را ناديده بگيرم. اميدوارم اين فصل هم شرايط به خوبى همان فصل باشد.


هنوز آن اطمينان خاطر لازم در مورد تيم امروز پرسپوليس در بين طرفدارانش به وجود نيامده است. فكر مى كنى اين تيم بتواند خواسته هاى هوادارانش را برآورده سازد؟!

من هنوز با بچه هاى تيم تمرين نكرده ام و نمى توانم در اين مورد حرفى بزنم اما اسم نفرات اضافه شده به تيم و تيمهاى قبلى آنها نشان مى دهد كه در پرسپوليس يك جوانگرايى خاصى صورت گرفته است. اين در حالى است كه پرسپوليس هميشه از بازيكنانى بهره گرفته كه داراى تجربه ملى و ليگ بودند و فشار حاشيه ها را مى توانستند تحمل كنند. حالا اين تيم جديد شده و همه آمده اند تا توانايى خود را به نمايش بگذارند و سرى در سرها در بياورند.

نفرات جديد را چطور مى بينى؟
همگى نفرات خيلى خوبى هستند اما بايد ديد در شرايط پرسپوليس چگونه عمل مى كنند. همانطور كه مى دانيد شرايط اين تيم متفاوت است و حتى ستاره هاى بزرگ هم در اين تيم دچار مشكلاتى مى شوند با اين وجود من فكر مى كنم پرسپوليس امروز انگيزه جوانان را در اختيار دارد و اين انگيزه مى تواند به تيم كمك كند.

يعنى اين جوانان تحمل فشار حاشيه ها را خواهند داشت؟
حاشيه پير و جوان نمى شناسد. فقط تجربه است كه به كمك آدم مى آيد و
اجازه مى دهد تا با حاشيه ها درست برخورد كنيم. اين نفرات هم اگر باتجربه عمل كنند مشكلى برايشان پيش نخواهد آمد.

شنيديم در زمان مذاكرات با پرسپوليس مشكلاتى برايت به وجود آمد.
اين مسائل خصوصى و محرمانه هستند و به من و باشگاه برمى گردد. فكر مى كنم خود باشگاه هم دوست نداشته باشد تا در موردش حرفى زده شود. نمى توانم بگويم مشكلات اصلى بر سر مسائل مادى نبوده است. من ۷۰ ميليون تومان طلب فصل قبلم باقى ماند ونتوانسته مثل بقيه تسويه حساب كنم. فقط با قول آخوندى و انصارى فرد با پرسپوليس قرارداد بسته و اميدوارم آنها به قولشان عمل كنند.

همه مى دانند كه پرسپوليس تمريناتش را شروع كرده است اما تو از همه در تمرينات عقب تر هستى. فكر مى كنى در اين زمان اندك مى توانى خودت را آماده حضور در مسابقات كنى؟
من به اين وضعيت عادت دارم. در فوتبال ما همه مجبورند در زمان كم خود را آماده حضور در ميدان كنند. فوتبال ما هنوز به معناى واقعى حرفه اى نشده است. مى بينيد كه تيم ما هنوز سرمربى اش را نمى شناسد. با اين وجود اميدوارم كه يك تيم خوب و هماهنگ را تشكيل دهيم و به خوبى خود را در مسير كسب عنوان قهرمانى قرار دهيم. ما بايد از حداقل امكانات حداكثر بهره را ببريم.


صحبتى با هواداران پرسپوليس ندارى؟
فقط آرزو مى كنم امسال سال خوب و توأم با خوشحالى براى هواداران پرسپوليس باشد و اتفاقات پارسال دوباره تكرار نشود. اميدوارم آنها آن چيزى را كه پارسال نداشته امسال داشته باشند. هواداران خوب پرسپوليس بايد صبورتر از فصل قبلشان باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)