پرسپولیس نیوز: مهاجم پیشین پرسپولیس گفت:رویانیان در فصل گذشته زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و امکانات و شرایط خوبی برای تیم مهیا کرد که در 40سال اخیر وجود نداشت.

روزگار برایش خوب سپری می‌شد اما او هم به سرنوشت مغضوبان این فوتبال بی‌رحم دچار شد و مثل تمام آنهایی که پس از مصدومیت دیگر اثری از موفقیت‌های قبلی نداشتند، بعد از پاره شدن رباط صلیبی‌اش خانه‌نشین شد اما امیدش را از دست نداده، بمب انگیزه است و می‌خواهد به روزهای اوجش برگردد.محسن خلیلی حرفهایی دارد که در ادامه می خوانید:
محسن رفت و برگشت کجا است؟
یک جایی در گوشه خاطرات مردمی که کم‌کم دارند فراموشش می‌کنند.
ناراحتی؟
معلوم است که ناراحتم. یک روزی کل ورزشگاه‌ها صدایم می‌کردند، حالا اقوامم هم به زور صدایم می‌کنند. یادتان هست در دو تا دربی که گل زدم، وقتی اولین گل را زدم هواداران به قدری به من روحیه دادند که مطمئن بودم در دربی برگشت هم گل می‌زنم.
معلوم است دلت برای آن روزها خیلی تنگ شده است؟
دلتنگ که هستم اما امیدم به خدا است. طبیعت فوتبال همین است دیگر. یک روز روی دور هستی و روز دیگر از چشم‌ها می‌افتی. مثل خیلی‌های دیگر. بزرگتر از من در این فوتبال دیگر اثری از آنها نیست.
قبول داری بعد از مصدومیتی که نصیبت شد، تلاش زیادی برای برگشت نکردی؟
من هرچه می‌کشم از آن مصدومیت است. متاسفانه در فوتبال ما همه فکر می‌کنند که وقتی بازیکنی رباط صلیبی پاره می‌کند دیگر فوتبالش تمام شده است. به خاطر همین به آن بازیکن کمتر فرصت برگشتن می‌دهند اما همه چیز به خود بازیکن برمی‌گردد. وقتی دوران نقاهتم تمام شد باور کنید می‌خواستم طوری برگردم که هیچکس باور نکند چند ماه از فوتبال دور بوده‌ام اما کسی به من فرصت نداد.
یعنی خودت تقصیری نداشتی؟
ببین شاید طبیعی باشد بازیکنی که چند ماه پایش به توپ نخورده نتواند شرایط قبل را داشته باشد اما داشتم آرام آرام برمی‌گشتم. یک نفر پیدا نشد به من فرصت دهد؛ حتی یک فرصت کوتاه که شاید جواب اعتمادش را بدهم. در بارسلونا آبیدال با وجود سرطان فیکس تیم است و اگر کسی نداند باور نمی‌کند او مریض باشد اما اینجا…
در صبا خیلی امید داشتی به روزهای اوجت برگردی. چرا نشد؟
من با نظر گل محمدی به صبا رفتم و روزهای خوبی را سپری می‌کردم اما با جدایی او همه چیز عوض شد و شرایط من هم مثل قبل نبود.
چرا؟ به خاطر حضور مرفاوی؟
دوست ندارم در این خصوص زیاد حرفی بزنم اما او فوتبالم را نابود کرد. من می‌توانستم مهره‌ای مفید برایش باشم اما اجازه کار به من نداد.
درست است می‌گویند چون استقلالی است و تو پرسپولیسی، آب‌تان در یک جوی نرفت؟
مساله‌ دیگری نمی‌تواند باشد. خیلی خوب تمرین می‌کردم اما حتی یک بار هم به من فرصت ندادند برای صبا بازی کنم شاید دلیلش این بوده که من در آن سالی که سایپا قهرمان شد و استقلال صدرنشین جدول بود در 2 بازی رفت و برگشت 5گل به تیم مرفاوی زدم و هم باعث قهرمانی سایپا شدم و هم اخراج مرفاوی از استقلال. اگر دلیل مرفاوی برای بازی ندادن من این باشد واقعا برایش متاسف هستم، چون تصمیمی تاسف‌آور گرفته است.
با مسئولان صبا هم مشکلی داری؟
اصلا، خوشبختانه مسئولان باشگاه صبا تعامل خوبی با من دارند و همیشه با هم در ارتباط هستیم. مدیرعامل تیم آقای کشوری همیشه به من محبت دارد. مشکل من فقط با سرمربی قبلی بود وگرنه باشگاه به جدایی من راضی نبود.
احتمال دارد به صبا برگردی؟
من یکسال دیگر با صبا قرارداد دارم اما باید ببینیم محمد مایلی‌کهن مرا می‌خواهد یا نه. اگر مرا نمی‌خواهند رضایتنامه‌ام را بدهند تا به تیم دیگری بروم. باور کنید امسال اگر به من اعتماد کنند خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم. من روحیه بسیار بالایی دارم و می‌خواهم به قدرت برگردم. می‌خواهم ثابت کنم محسن خلیلی هنوز نمرده و زنده است. مگر من چند سال دارم؟ حداقل دو، سه سال دیگر می‌توانم در اوج بازی کنم.
شرایط پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
معلوم است که دنبال می‌کنم. من پرسپولیس را از ته قلب دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
چرا تیم محبوبت پارسال به این روز افتاد؟
کاری به ژوزه ندارم اما یحیی می‌توانست نتایج بهتری بگیرد. متاسفانه به او مشاوره‌های غلطی دادند و اجازه ندادند کار درست پیش برود. اگر قرار بود او استعفاء بدهد چرا قبل از فینال جام حذفی چنین کاری را انجام نداد؟ در آن زمان هم همین ترکیب‌های  بد وجود داشت. کسی که می گوید پرسپولیسی ‌است باید تا آخرین نفس برای موفقیت تیم تلاش کند. روی نیمکت پرسپولیس باید کسی بنشیند که دلسوز این تیم باشد و شرایط تیم را درک کند. حساسیت‌های موجود و هواداران را بشناسد.
به نظرت دایی این فاکتورها را دارد؟
همینطور است. دایی مربی بزرگی است و از همه مهمتر اینکه پرسپولیسی است و از طرفی می‌داند با بازیکنان چگونه برخورد کند. پرسپولیس با دایی می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد. به نظرم امسال آنها می‌توانند نتایج سال قبل استقلال را تکرار کنند.
از پرسپولیس طلب داری؟
طلبی از باشگاه ندارم اما بابت قرارداد سال 87، مالیات بر عهده باشگاه پرسپولیس بود که به علت عدم پرداخت این موضوع من ممنوع‌الخروج شدم. طبق قراردادی که بسته‌ام مالیات برعهده باشگاه است و هر مدیرعاملی که مسئولیت این باشگاه را برعهده داشته باشد باید این مساله را حل کند نه‌اینکه بخواهد شانه از بار مسئولیت خالی کند و بگوید که‌این موضوع مربوط به مدیرعامل گذشته بوده است.
حرف خاصی باقی نمانده است؟
فقط می‌خواهم یک نکته را درباره رویانیان بگویم. رویانیان در فصل گذشته زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. امکانات و شرایط خوبی برای تیم مهیا کرد که در 40سال اخیر وجود نداشت. او زیاد هم خرج کرد و در حدتوان خود زحمت کشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)