کارشناس فوتبال ایران گفت: انگیزه تیم های قعرنشین مثل مدعیان صدرنشین است چون چیزی برای از دست دادن ندارند.

محسن خلیلی ، ضمن اشاره به این دیدار گفت: بخشی از فوتبال وجود دارد که دیگر نقطه بازگشت ندارد. اکنون سه هفته تا پایان فصل مانده و هر تیمی اشتباه کند دیگر باید افسوس بخورد.

او با اشاره به شرایط متفاوت پرسپولیس و استقلال خوزستان در دو سمت جدول تاکید کرد: قطعاً استقلال خوزستان برای کسب امتیاز به میدان می‌رود اما بعید می‌دانم بخواهد بسته بازی کند چون پرسپولیس از تک تک مهره‌های هجومی اش استفاده خواهد کرد. بنابراین استقلال خوزستان با توجه به خریدهایی که در نیم‌فصل داشته است روی ضد حمله و پاس‌های عمقی تمرکز خواهد داشت.

خلیل افزود: قعرنشین‌ها مثل تیم‌های رقیب در صدر جدول خطرناک هستند. چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان بازی می‌کنند. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس از راه رسیده است.

او که سابقه آقای گلی در پرسپولیس را دارد درباره تأثیر پاس ندادن بازیکنان در خط حمله همچون آنچه برای ارونوف و آل‌کثیر در دقیقه‌هایی از بازی این تیم با هوادار رقم خورد، گفت: یک مهاجم همیشه جاه طلب و خودخواه است و این خودخواهی منفی نیست بلکه در ذات یک مهاجم ششدانگ قرار دارد. اگر مهاجم فکر می‌کند بهترین گزینه برای ضربه آخر است باید همان کار را کند اما طبیعی است باید اوج همکاری با همدیگر را داشته باشند تا بازی بدون توپ نیز حریف را تحت تأثیر قرار دهد.

خلیل در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرپسولیس فقط و فقط روی خودش تمرکز کند قطعاً به جام قهرمانی که استحقاقش را دارد خواهد رسید. هر حاشیه‌ای می‌تواند این تیم را از پا بیندازد. البته من با شناختم از بازیکنان فعلی تیم مطمئن هستم اجازه چنین چیزی را نخواهند داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)