مرجع خبری پرسپولیس : محسن زماني داور بين‌المللي دهه‌هاي 40، 50 و 60 فوتبال كشورمان در خصوص قضاوت ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي گفت: خداداد افشاريان سرنوشت بازي را عوض كرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، داور بين‌المللي كشورمان كه چهار ديدار داربي تهران را بدون مشكل قضاوت كرده و كارنامه درخشاني را در دوران داوري خود دارد، در مورد قضاوت بازي تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي اظهار داشت: بنده به دليل اينكه ناظر يك بازي از ليگ دسته اول باشگاههاي كشور بودم، تنها صحنه‌هايي را از طريق تلويزيون دنبال كردم.

 

وي در ادامه افزود: پنالتي تراكتور سازي به هيچ عنوان درست نبود و داور به اشتباه ضربه پنالتي را اعلام كرد.

 

ضمن اينكه پس از دقايقي در يك صحنه، افشاريان به راحتي از يك پنالتي مسلم و صددرصد به سود پرسپوليس چشم پوشي كرد.

 

زماني در مورد صحنه خطاي محمد نصرتي بر روي هادي نوروزي نيز گفت: چون فقط صحنه‌هاي اشاره شده از طريق اخبار ورزشي را ديدم، در مورد آن نظر دادم و اگر بازي را به طور كامل و مستقيم مي ديدم، مطمئنا در اين خصوص اظهارنظر مي كردم.

 

وي ادامه داد: خداداد افشاريان بيشتر قصد دارد، هر مسابقه‌اي را اداره كند تا قضاوت و يقينا جو استاديوم بر روي عملكرد وي تاثير بسزايي دارد. زماني در مورد عملكرد كمك داوران نيز گفت: كمك‌ها مشكل خاصي نداشتند و داور وسط بدليل نزديك بودن به صحنه‌ها هيچ نيازي به پرچم كمك‌ها نداشت.

 

زماني در پايان افزود: يقينا پرسپوليس در هفته هاي اخير بطور عمد يا غير عمد لطمات زيادي را متحمل شده است. ضمن اينكه در اين بازي، قضاوت افشاريان تاثير زيادي در نتيجه اين ديدار گذاشت و سرنوشت بازي را عوض كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)