هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن گفت: بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس حکم یک فینال را دارد و با توجه به جایگاه تیم ما در جدول حتما باید مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم.

محسن مسلمان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهارکرد: تیم ذوب‌آهن در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته است و همه شرایط آماده است تا ذوب‌آهن پیروز این بازی باشد.

وی افزود: بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس حکم یک فینال را دارد و با توجه به جایگاه تیم ما در جدول حتما باید مقابل پرسپولیس به پیروزی برسیم و به همین منظور نقاط ضعف و قوت این تیم را مدنظر قرار داده‌ایم.

هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: بازی روز جمعه با بازی‌های گذشته ذوب‌آهن و پرسپولیس تفاوت دارد هرچند که ما در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم اما متاسفانه شانس نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

مسلمان در خصوص زوج موفق او و صادقیان در مسابقات چهارجانبه قطر و تفاوت بازی در ذوب‌آهن گفت: من در هر کجا باشم با تمام توانم برای تیم خودم بازی می‌کنم و فرقی نمی‌گذارم.

وی اضافه کرد: پست و جایگاه من در تیم ملی با تیم ذوب‌آهن فرق دارد این درحالی است که شرایط حاکم بر تیم ملی و باشگاه هم فرق می‌کند و این تلاش من و صادقیان و هم تیمی‌هایمان در تیم ملی بود که توانستیم در این تورنمنت پیروز شویم.

هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: من و صادقیان همان مسلمان و صادقیان تیم ملی ایران هستیم و تفاوتی نمی‌کنیم و شاید هماهنگ نبودن تیم ذوب‌آهن در اوایل مسابقات و هم‌چنین بدشانسی باعث شد تا تیم ذوب‌آهن در این جایگاه قرار گیرد و این شایعات پیش بیاید.

مسلمان خاطرنشان‌کرد: بازی هر بازیکنی در تیم ملی بیشتر به چشم می‌آید و اینطور نیست که ما بین ذوب‌آهن و تیم ملی تفاوت قائل شویم و برای هردو زحمت می‌کشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)