هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن گفت: من امروز برای مذاکره به دفتر باشگاه می‌روم تا با مدیران باشگاه صحبت کنم، اگر به توافق رسیدم که در ذوب‌آهن می‌مانم چون یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و خودم نیز دلم می‌خواهد در ذوب‌آهن باشم.

محسن مسلمان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه هنوز تکلیف تیم ذوب‌آهن مشخص نشده و تمرینات تیم نیز آغاز نشده است و این باشگاه باید هرچه سریعتر تصمیم بگیرد چرا که اگر تعلل کند تیم مثل پارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه حیف است تیم فوتبال ذوب‌آهن با این اقتدار بخواهد مثل سال گذشته برای سقوط نکردن بجنگد، افزود: امیدوارم شرایط هرچه سریعتر بهبود یابد و تیم مثل پارسال نشود و بتواند با یک تیم مناسب راهی لیگ سیزدهم شود.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص لوکا بوناچیچ سرمربی این فصل ذوب‌آهن ادامه داد: به دلیل اینکه در تیم‌های او بازی نکرده‌ام شناخت کافی از او ندارم، اما آنچه که به ظاهر پیدا است او مربی موفقی بوده و نتایج خوبی را با تیم‌های ایرانی کسب کرده است.

مسلمان در خصوص فصل نقل‌ و انتقالات نیز گفت: من امروز برای مذاکره به دفتر باشگاه می‌روم تا با مدیران باشگاه صحبت کنم اگر به توافق رسیدم که در ذوب‌آهن می‌مانم چون یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و خودم نیز دلم می‌خواهد در ذوب‌آهن باشم ولی اگر به توافق نرسیدم برای دریافت رضایت نامه صحبت خواهم کرد.

وی اضافه کرد: من تاکنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام به دلیل اینکه خود را بازیکن ذوب‌آهن می‌دانم و همه چیز را به پایان جلسه امروز موکول می‌کنم و امیدوارم که ذوب‌آهن به روزهای خوب خود بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)