مرجع خبری پرسپولیس : معتقدم كرانچار يكي از مربيان بزرگي است كه ظرف 20 سال گذشته به فوتبال ايران آمده است
كارنامه او به خوبي نشان مي‌دهد كه اين مربي از دانش و تجربه بالايي برخوردار است. او با تيم‌هاي مخلتف باشگاهي به نتايج قابل توجهي دست پيدا كرده است. همچنين با تيم ملي كرواسي در جام جهاني درخشش فوق‌العاده‌اي داشته است.

متاسفانه برخي از اهالي فوتبال وقتي من از يك مربي خارجي صحبت مي‌كنم و عملكرد او را مثبت مي‌دانم به من خرده مي‌گيرند و دلخور مي‌شوند اما بايد بپذيريم كه مسائل مربوط به فوتبال را سياه يا سفيد نبينيم. مربيان خارجي مي‌توانند به فوتبال ما كمك كنند در صورتي كه ما از بهترين‌هاي آنها استفاده كنيم. از مربياني كه به رشد فوتبال ما كمك كنند.

كرانچار، منشا اتفاقات مهمي در پرسپوليس شده است هرچند كه به نظر من اين تيم هنوز نبود علي كريمي را حس مي‌كند و اين مسئله مشكلاتي را براي پرسپوليس به وجود آورده است. در واقع هنوز هيچ مهره‌اي نتوانسته جاي علي كريمي را در پرسپوليس پر كند. او بازيكني است كه در ميانه زمين قادر به انجام هركاري هست.

توپ را به خوبي حفظ مي‌كند، دست به بازيسازي مي‌زند، روند بازي را تحت تاثير قرار مي‌دهد، گلزني مي‌كند و خلاصه اينكه يك همه‌كاره محسوب مي‌شود. جدا از بحث نبودن علي كريمي كه معتقدم مشكلاتي را براي پرسپوليس به وجود آورده است بايد تاكيد كنم كرانچار از كريم باقري در بهترين پست ممكن استفاده مي‌كند.

او براي كريم باقري وظايف ويژه‌اي را تشريح كرده است و شايد به همين دليل بازي كاپيتان پرسپوليس بيش از بقيه به چشم مي‌آيد و حتي اين بازيكن مي‌تواند گل‌هاي مهمي را براي تيمش به ثمر برساند. معتقدم پرسپوليس تا هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ برتر حتي مي‌تواند به تحولات جدي‌تري نيز دست پيدا كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)