مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد مصطفی دنیزلی در پرسپولیس موفق خواهد شد.

 

مرتضی محصص در خصوص روند فنی تیم ها در نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: همه تیم ها با تدارک و امکانات مناسب وارد بازی ها شدند. استقلال هم تدارک بهتر و بازیکنان بزرگی داشت که توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را بدست آورد.

 

امتیازات نیم فصل نخست در تعیین قهرمان نقش بزرگی دارند و تیم ها در نیم فصل دوم حسرت امتیازهای از دست رفته ابتدای فصل را خواهند خورد.

 

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: استیلی بد کار نکرد اما حواشی در پرسپولیس زیاد است و همین عوامل مانع از نتیجه گیری این تیم شد. با این وجود معتقدم شرایط پرسپولیس و ضعف این تیم در نتیجه گیری مهمترین نقش را در کاهش تماشاگران لیگ برتر داشت.

 

محصص در خصوص حضور مصطفی دنیزلی در پرسپولیس گفت: دنیزلی در پرسپولیس موفق می شود چرا که سابقه روشنی دارد و شناخت کافی از شرایط تیمش و لیگ برتر ایران را هم در اختیار دارد.

 

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ضمن تمجید از عملکرد پرویز مظلومی گفت: در فوتبال نوین نقش تمرین دهنده ها قابل انکار نیست، پرویز مظلومی خودش استقلال را تمرین نمی دهد و هنکه تمرین دهنده و مهندس تیم است ضمن اینکه حضور آتیلا حجازی و بهتاش فریبا به استقلال کمک می کند.

 

وی ادامه داد: ابراهیم قاسمپور هم تحول بزرگی در داماش ایجاد کرد. با همه این ها ما باید روند حرفه ای شدن را سریع تر طی کنیم و باشگاه ها مهمترین نقش را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)