پرسپولیس نیوز : پرسپولیس بار دیگر آماج طوفان تغییرات در ادامه سال های شوم 93 و 94 قرار گرفت و با برکناری قائم مقامش امروز 27 خرداد 94 صاحب هیئت مدیره و سرپرست جدید شد.

جدی جدی انگار دوستان در ورزش هیچ اعتقادی به لزوم ثبات و سم مهلک بی ثباتی و روزمرگی به پیکره مجموعه ندارند. مدیری که یک ماه است کار را تحویل گرفته و ماه بعد باید پس دهد چه کار مثبتی از او برمی آید که 7 بار در طول سال گذشته این حکایت را سر پرسپولیس آوردید؟ جالب این جاست که در تمام این مدت استقلال فقط یک مدیرعامل داشته: بهرام افشارزاده! نژادفلاح که برانکو را به تهران کشانده بود، با سیدجلال حسینی توافق کرده بود، با عزتی، میثم مجیدی و … مذاکره کرده بود، عوض کردن او وسط این جریانات چه سودی به حال پرسپولیس دارد؟

حقیقتا پرسپولیس در این سال ها هرگاه تک نفره اداره شده ساحل آرامش را دیده و هرگاه هیئت مدیره داشته چیزی جز ضرر و زیان و آشوب نکشیده و در این میان متاسفیم اما باید اعلام کنیم نقش یک خائن به مردم در تمام این تغییرات انکار ناپذیر بوده و نام او کسی نیست جز دکتر م.ز. از سریال های برکناری رویانیان گرفته تا روی کار آمدن پدیده هایی مثل محمدجعفر کامبوزیا و سیاسی فقط و فقط ردپای هیئت مدیره های فرمایشی دیده می شود که برخی نام ها از جمله م.ز و ج.ک در میان آنها ثابت بوده است.

ببین پرسپولیس به چه روزی افتاده که امثال دادگان ها، انصاری فرها، عابدینی ها باید در خانه بنشینند و هنرنمایی یکی مثل طاهری را در باشگاه محبوبشان تماشا کنند فقط به خاطر اینکه در حلقه دوستی آقایان جا دارد و اساتید حتی به نزدیک ترین جریانات فکری به خود و عناصر آن هم اعتقاد و اعتماد ندارند و به خاطر همین به حلقه اطرافیان خود محصور می شوند.

با کنار رفتن نژادفلاح طاهری قرار است بیاید و چه اتمی را بشکافد و چه اثر محیرالعقولی در باشگاه از خود به جا بگذارد و چه توانایی منحصر به فردی دارد که نژادفلاح از پس آن برنمی آمد و جز این تغییر چند باره راهی پیش رو باقی نمانده بود؟

پرسپولیس بعد از ماه ها جنگ اعصاب و کشمکش و رفت و آمد و دستگیری و زندانی از زمان آمدن نژادفلاح 5 ماه بود که رنگ آرامش نسبی را به خود دیده بود و خبری از تصمیمات عجیب و غریب و جنگ و دعوا در آن نبود. چه لزومی دارد وقتی باشگاه را به این شکل می توان کج دار و مریز جلو برد سری که درد نمی کند را دوباره دستمال ببندیم و یک هیئت مدیره بالای سرش بگذاریم تا سناریوی کابوس فصل چهاردهم از نو نوشته شود؟ فصلی که یک هیئت مدیره سراسر مخالف و منتقد را بالای سر علی دایی گذاشتند و به هفته هفتم نکشیده زهر خود را به شهریار و پرسپولیس ریختند و حالا دقیقا همین بلا را با یک هیئت مدیره دیگر سر برانکو می آورند و احتمالا عضو فوتبالی هیئت مدیره به آرزوی خودش رسیده و از دستیاری به مدیریت و از مدیریت به سرمربی گری پرسپولیس می رسد.

جواب این سوال غیر از این است که پس از روی کار آمدن نژادفلاح خیلی ها تحلیل کردند نژادفلاح را از تربیت بدنی استان تهران به باشگاه پرسپولیس آوردند تا چند ماه در اینجا با یک حکم نیم بند سرگرم باشد و بعد به راحتی او را از صحنه ورزش حذف کنند و مهره مورد نظر خودشان را به جایش بیاورند؟ خب وقتی این نیت را پیشگویی کردند چرا به راه کج خود ادامه دادید و پرسپولیس و میلیون ها هوادارش را این گونه بازیچه تصمیمات شخصی قرار داید؟

دولت تدبیر، دولت امید، چرا تصمیمات ورزش ما هیچ رنگی از تدبیر و امید ندارد؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)