پرسپولیس نیوز : محمدحسین نژادفلاح گفت: قابل انکار نیست بازی با النصر را با حضور هواداران بردیم. امیدواریم امشب نیز سکوهای آزادی پر شود تا جشن صعود را به اتفاق هواداران بر پا کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژادفلاح در گفتگوی تلویزیونی خود افزود: هیچکس نمی‌تواند منکر این حقیقت شود که در بازی با النصر به واسطه حضور حداکثری هواداران به پیروزی رسیدیم و امیدواریم آن اتفاق برای این بازی هم تکرار شود تا جشن صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به اتفاق هواداران خودمان بر پا کنیم. از این رو از هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند تا به این ترتیب با پر شدن سکوهای صد هزار نفری آزادی منسجم و مصمم این بازی را فتح کنیم.

وی ادامه داد: لحظاتی قبل با کادر فنی پرسپولیس جلسه‌ای داشتم و آنها با امیدواری کامل درباره این بازی سخن می‌گفتند و البته امیدوار بودند که هواداران مثل بازی با النصر ورزشگاه آزادی را پر کنند.

نژادفلاح همچنین خاطرنشان کرد: از هواداران خواهش می‌کنیم با توجه به حساسیت این بازی از هر اقدامی که باعث بروز حاشیه جدید برای پرسپولیس می‌شود جلوگیری کنند و اجازه ندهند اشیاء متفرقه یا موارد منفجره به داخل زمین پرتاب شود و برای بازیکنان و تیم میهمان مشکلی بوجود آید.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین جا دارد که از آقایان؛ گلرخسار، هدایتی و ابراهیمی مدیر عامل بانک انصار قدردانی کنم که تمهیداتی را به عمل آورند تا مبالغی در اختیار باشگاه قرار بگیرد و به این ترتیب برای رایگان شدن بلیت این بازی و همچنین پرداخت مبالغی به بازیکنان، اقدامات انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)