پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آقای صالح خودتان تیم را در لاک دفاعی فرو بردید آن وقت می گویید جریانی در کار بود و این بهانه ها را می آورید.

ناصر محمدخانی ، درباره دربی 81 اظهار داشت: بازی خوبی بود بعد از مدت ها دربی ای را دیدیم که خیلی چسبید مخصوصا نیمه دوم که بازی کاملا در دست پرسپولیس بود و صددرصد حق پرسپولیس برد بود. اما متاسفانه از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم و باید بگویم ماشاالله به مهدی رحمتی که ستاره بی چون و چرای میدان بود. اما پرسپولیس آنقدر از ترس حمله کرد که بالاخره به گل رسید.

وی درباره لقبی که هواداران پرسپولیس به بن سون  داده اند و او را مار بو خطاب می دهند  گفت: این روزها هم مد شد به هر بازیکن یک لقبی می دهند احتمالا از این لقب منظورشان این بوده که او زهر دارد. بن سون بازیکن بدی نیست فراموش نکنیم که حالا  حالا جا دارد که به بازیکنی در قد و قواره پرسپولیس تبدیل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مجید صالح تاکید کرد: متوجه نمی شوم این صحبت ها یعنی چه؟ آقای صالح! از چه جریانی حرف می زنی. پرسپولیس در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشته یعنی حق نداشته به گل برسد. شما خودتان تیم را در لاک دفاعی فرو بردید آن وقت می گویید جریانی در کار بود و این بهانه ها را می آورید.

محمدخانی در پایان افزود: باز هم تکرار می کنم پرسپولیس در نیمه دوم کاملا بازی را در دست داشت و هیچ جریان و دست های پشت پرده ای در کار نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)