پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین پرسپولیس گفت:سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود نبود.

ناصر محمدخانی درباره دربی 83  پایتخت اظهار داشت:من در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی کار کردم، زندگی کردم و هنوز هم پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم اما باید واقعیت را بیان کرد.من فکر می کنم این دربی شرایط خاص خودش را دارد. از این جهت که بسیاری از بازیکنان دو تیم یا تجربه کمی در دربی ها داشته و یا اولین دربی را پشت سر می گذارند. اینکه بگوییم پرسپولیس بالای جدول است و استقلال پایین جدول هیچ ربطی به دربی ندارد.

وی ادامه داد:دربی یک بازی خاص است و اگر پرسپولیس بخواهد به این مساله فکر کند اشتباه بزرگی مرتکب شده است. من فکر می کنم پرسپولیس شرایط خوبی دارد. تیم از هماهنگی خوبی برخوردار است. در حمله خوب کار می کند و در فاز دفاعی برخلاف سال گذشته کم اشتباه شده است.

مهاجم پیشین سرخپوشان درباره بازی تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: اینکه پرسپولیس در آن جو ، آن شرایط و آن ورزشگاه یک امتیاز کسب کرده است خوب است.از همه مهم تر اینکه پرسپولیس مصدوم و محروم نداد و این به دلیل کار روحی روانی بود که برانکو روی بازیکنان کرده بود.من بعضی اوقات بازی پرسپولیس را که می بینم فکر می کنم اعصاب این بچه ها از فولاد است.

محمدخانی که هفته گذشته سالروز تولدش بود در این باره گفت: زادروز من با سالروز بازی معروف شش تایی ها یک روز است. من متولد 16 شهریور هستم. به خاطر همین هواداران روز تولد مرا به خاطر دارند و به من تبریک می گویند. حالا چه از طریق پیامک، تلگرام، تماس های تلفنی و حضوری. از همه آنها ممنونم و سپاسگزارم و خوشحالم در این فوتبال فراموش نشده ام.

وی درباره شرایط خود گفت: به هر حال ما از فوتبال دور هستیم و در این فوتبال لابی حرف اول را می زند. می بینید که یک مربی یک تیم را می گیرد ولی چند ماه بعد یک تیم دیگر را به او می دهند. امثال ما و خیلی های دیگر مثل من که مدرک مربیگری دارند و مربیگری هم کرده اند بیرون گود هستند. آن اتفاقاتی که برای من افتاد در زندگی ورزشی ام تاثیر منفی گذاشت. شرایط روحی خیلی بدی داشتم ولی کم کم با خودم کنار آمدم.الان شرایطم کمی بهتر شده ولی بستر کار برایم فراهم نبوده است.

محمدخانی درباره اوضاع  استقلال گفت: استقلال در کادر فنی و بازیکنان تغییرات زیادی داشته است. برخلاف اینکه می گویند برای منصوریان زود بود  که مربیگری کند من چنین اعتقادی ندارم. او سال ها در استقلال بازی کرده، کاپیتان بوده و تجربیات زیادی دارد. در تیم های نفت و دیگر تیم ها مربیگری کرده است. حالا الان از شانس بدش تیم نتیجه نگرفته است. امیدوارم که تیم بزرگی مثل استقلال شرایط بهتری پیدا کند. آنها مهره های خوبی دارند و امیدوارم بتوانند از این وضعیت خارج شوند. در کل دربی تاثیر زیادی در سرنوشت استقلال تاثیر دارد. آنها اگر بازی را ببرند شرایط بهتری پیدا می کنند و اگر ببازند بحران در تیم شان بیشتر می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)