مرجع خبری پرسپولیس : حرف برای گفتن زیاد داشت. دوری از فوتبال برایش خوشایند نیست و به قول خودش هیچ جایی جا ندارد. او از کنار گذاشته شدن علی دایی از پرسپولیس خوشحال بوده و معتقد است که حمید استیلی در این تیم موفق خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایپنا؛ حرفهای نادر محمدخانی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال را در ذیل می‌خوانید:

 

*وضعیت پرسپولیس را در حال حاضر چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

 

– تیم جدید که ترکیبی از بازیکنان فصل قبل و یک سری بازیکنان جدید است، هنوز امتحان پس نداده و نمی‌توان در موردش اظهارنظر کرد اما امیدوارم پرسپولیس به خواسته به حق هوادارانش در این فصل پاسخ بدهد.

 

*در ارتباط با نحوه کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس چه نظری دارید؟

– من خوشحالم! من از تمام بچه‌هایی که در سالهای آخر دوران بازیگری‌ام با هم همبازی بودیم و به جام جهانی رفتیم، هر جوری که بتوانم حمایت می‌کنم حتی اگر خودم ضربه بخورم. من حتی علی دایی را به عنوان وزیر ورزش پیشنهاد کردم و امروز خیلی خوشحالم که دایی را از پرسپولیس کنار گذاشتند چون معتقدم باید احترام دایی حفظ شود. شاید بیرون بودن از فضای فوتبال باعث شود علی دایی بیشتر به خودش فکر کند. گمشده علی دایی در فوتبال نیست. او در فوتبال به همه چیز رسیده است اما متأسفانه راه را به او اشتباه نشان داده‌اند. دوران قهرمان کشی است و د رچنین شرایطی حفظ شخصیت، احترام و جایگاهی که دایی نزد مردم دارد، واجب است به همین دلیل از کنار گذاشتن او خوشحالم تا جایگاهش حفظ شود.

 

*شیوه برخورد با علی دایی پس از قهرمانی پرسپولیس که در نهایت باعث کنار گذاشتن او شده، درست بود؟

– من این مسائل را به حساب کار خدا می‌گذارم. شما با آدم‌های کوچکی سر و کار دارید و آدم‌های بزرگی نیستند که برای پرسپولیس تصمیم می‌گیرند. من در مورد فوتبال صحبت می‌کنم. در رشته‌های دیگر قدیمی‌های آن رشته مدیریت می‌کنند اما در فوتبال اینطوری نیست و به همین دلیل فوتبال به قهقهرا می‌رود. سیاه‌ترین دوران فوتبال ما همین دوره بود، چه زمانی می‌خواهیم به هوش بیاییم؟ ما سکوت می‌کنیم چون همیشه سرباز این مملکت بوده و هستیم. ما گوشه خانه می‌نشینیم و حرف نمی‌زنیم، از علی دایی هم خواهش می‌کنم سکوت کند چون دوست دارم احترامش حفظ شود. متأسفانه راهی که جلوی پای علی دایی گذاشته‌اند،‌ غلط است. علی به چیزهایی رسیده که هیچ کسی در ایران به آن نرسیده، پس بهتر است احترامش حفظ شود.

 

*کمیته پیشکسوتان باشگاه چندی پیش تشکیل شد، از شما برای حضور در این کمیته دعوت نشد؟

– همه صحبت‌ من به خاطر همین آشفته‌بازار است. ما هیچ جایی جا نداریم.

 

*چرا شما را برای حضور در این کمیته دعوت نکردند؟

– دوره، دوره خواص است اما باید بگویم ما انقلاب نکردیم که آدم‌ها درجه یک و دو و سه و چهار شوند بلکه باید همه را به یک چشم ببینند.

 

*حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس کارش را شروع کرده است، به نظر شما استیلی در پرسپولیس موفق می‌شود؟

– کار حمید خیلی سخت است. تیم بزرگ آدم بزرگ می‌خواهد و حمید استیلی هم آدم بزرگی است اما کارش سخت است و باید خیلی مواظب اطرافش باشد.

 

*در ارتباط با حضور محمد مایلی‌کهن در پرسپولیس به عنوان مدیر فنی چه نظری دارید؟

– امیدوارم موفق باشد. از اینکه یکی از قدیمیهای پرسپولیس به خانه خودش برگشته خوشحالم. امیدوارم روزی تمام افراد باشگاه پرسپولیس از بالا تا پایین قدیمی‌های باشگاه باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)