مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: استیلی و بازیکنان ضعیف نیستند اما آنها حرف همدیگر را نمی‌فهمند.

 

نادر محمدخانی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: در این مدت هرچه که لازم بوده گفته‌ایم و صحبت‌های تکراری فایده‌ای ندارد. امیدوار هستم باشگاه پرسپولیس تصمیم درستی بگیرد و هم حرمت استیلی نگه داشته شود و هم حرمت باشگاه.

وی در این خصوص که چه دلیلی باعث شده حمید استیلی با وجود شعارهایی که علیه او داده می‌شود حاضر نیست استعفا دهد گفت: به طور حتم باشگاه می‌خواهد حرمت استیلی را نگه دارد. استیلی اگر مشاوران خوبی داشته باشد می‌توانند به او کمک کنند. حمید فرد بسیار مؤدب و خوبی است و به لحاظ فنی هم ضعیف نیست.

محمدخانی در جواب به این پرسش که پس چرا وی نتوانسته با پرسپولیس موفق شود گفت: دلیل این موضوع این است که کادر فنی و بازیکنان حرف هم را متوجه نمی‌شوند. نه اینکه بازیکنان ضعیف باشند یا استیلی کمبودی داشته باشد؛ آنها منظور هم را متوجه نمی‌شوند. در پرسپولیس حس با هم بودن کامل نشده است.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس هنوز یک تیم کامل نشده است. در بعضی از دقایق مسابقات کارهایی صورت می‌گیرد اما کامل نیست. بازیکنان همدیگر را پشتیبانی نمی‌کنند و اگر هم چنین چیزی باشد اتفاقی است. هنوز نه بازیکنان و نه سرمربی این تیم به آن درجه کمال نرسیده‌اند که کامل شوند.

محمدخانی در مورد اینکه آیا می‌توان گفت پرسپولیس بدشانس است اظهار داشت: اصلا شانس را قبول ندارم. اگر آدم درست کار کند شانس نمی‌تواند در سرنوشت آن دخیل باشد. هرچقدر که زحمت بکشی مزد می‌گیری.

وی در پایان گفت: مهمترین بحثی که می‌توان با مسئولان باشگاه در میان گذاشت این است که آیا باید برای بازی پرسپولیس و سپاهان این تعداد جمعیت به ورزشگاه بیاید؟ جواب این سؤال خیلی صحبت‌ها را در پی دارد. خود آقایان مسئول باید در این باره تصمیم‌گیری کنند و ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)