پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس ۴ گل به الهلال بزند چرا که از له شدن سعودی‌ها لذت می‌برم.

ناصرمحمدخانی با ابراز خوشحالی از برد پرسپولیس در دربی 80 در مورد این بازی اظهار داشت: دربی با توجه به حساسیت پایینی که به خاطر شرایط دو تیم در جدول رقابت‌ها داشت دور از تنش و تا حدی هم باکیفیت برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه برنده دربی پرسپولیس بود و این برد باعث شد هواداران تا حدودی ناکامی تیم محبوب‌شان را در لیگ فراموش کنند و مهمتر اینکه پرسپولیس با این برد برای دیدار حساس خود مقابل الهلال روحیه گرفت.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه دربی را درست پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان کرد: من برای اینکه حساسیت به وجود نیاید در مصاحبه‌های قبل از بازی خود گفته بودم دربی برنده نخواهد داشت اما به دوستان نزدیک و همکاران خود گفته بودم پرسپولیس قطعا این بازی را با یک گل می‌برد و این اتفاق هم رخ داد، البته با شرایط بهتری که پرسپولیس نسبت به رقیب دیرینه خود داشت، پیش‌بینی برد این تیم خیلی سخت نبود.

محمدخانی در پاسخ به این سوال که برانکو تا چه حد توانسته در پرسپولیس تاثیرگذار باشد، یادآور شد: نمی‌توان گفت نقش برانکو در صعود پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در دربی کم بوده است. او توانسته در مدت کم تاثیرات مثبتی در تیم بگذارد، هر چند معتقدم بازیکنان پرسپولیس طراوت و شادابی لازم را ندارند و در بازی‌های خود از دقیقه 60 به بعد با افت شدیدی مواجه می‌شوند. بازی با الهلال می‌تواند یک آزمون جدی برای برانکو باشد و امیدوارم از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

وی با اشاره به گلزنی بازیکن جوانی مثل علی علیپور دربی، تاکید کرد: برانکو با بازی دادن علیپور 20 ساله در دربی نشان داد اهل ریسک است و جوابش را هم گرفت. به نظر من علیپور بازیکن آینده‌داری است به شرطی که راهش را درست برود. من هم در 19 سالگی موفق به گلزنی به استقلال با پیراهن تیم بانک ملی شدم و بعد از آن به پرسپولیس رفتم و سال‌ها در این تیم ماندم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره بازی این تیم با الهلال نیز عنوان کرد: الهلال همواره یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده و سال‌هاست در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مدعی ظاهر می‌شود. کار پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) خیلی سخت است و باید خیلی مراقب باشد که در این بازی گل نخورد و حداقل 2 گل بزند تا در بازی رفت کار را تمام کرده باشد، البته من دوست دارم پرسپولیس در باری فردا 4 گل به الهلال بزند چون از له شدن سعودی‌ها لذت می‌برم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)