پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دفاع متزلزل استقلال را اصلی‌ترین نقطه ضعف این تیم در دیدار با سرخپوشان قلمداد کرد.

ناصر محمدخانی در مورد دربی روز جمعه پایتخت اظهار داشت: همان طور که همه می‌دانند شرایط این بازی با دیگر دیدار‌های لیگ برتر متفاوت است. پرسپولیس صدرنشین جدول رده‌بندی است و شرایط بهتری دارد اما این موضوع هرگز تضمین کننده پیروزی این تیم در دربی نیست. برخلاف سرخپوشان استقلال هفته‌های ابتدایی لیگ خوب نتیجه نگرفته است و به دنبال جبران مافات است.

وی در ادامه افزود: هر دو تیم در دربی محتاطانه بازی می‌کنند و در قدم اول سعی دارند که بازنده این دیدار حساس نباشند. بازیکنان نیز برای این بازی استرس زیادی دارند و تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، می تواند برنده این دیدار باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نقاط ضعف و قوت دو تیم اظهار داشت: پرسپولیس انسجام تیمی بهتری دارد و نقطه قوتش در خط دفاع است. استقلال به دلیل جذب چند بازیکن جدید هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است. همان طور که در چند بازی ابتدایی لیگ شاهد بودیم منصوریان به ترکیب اصلی خود پی نبرده است. به علاوه استقلال خط دفاع متزلزل و آسیب پذیری دارد.

محمدخانی با بیان اینکه باید به منصوریان فرصت بیشتری بدهند، تصریح کرد: منصوریان مربی جوانی است که فقط چند هفته سرمربی استقلال بوده است. به نظر من استقلال در این چند هفته با بدشانسی مواجه شده است و جایگاه اصلی این تیم در انتهای جدول نیست. آبی‌پوشان پایتخت در ادامه بهتر می‌شوند و به جایگاه اصلی خود بر می‌گردند. مسئولان استقلال حداقل تا نیم فصل به منصوریان فرصت دهند.

وی در مورد حواشی باشگاه پرسپولیس و موضوع استعفای طاهری گفت: مطرح کردن این موضوعات در آستانه دربی فقط تیم را به حاشیه می‌برد و بار روانی منفی ایجاد می‌کند. بهتر بود طاهری این موضوع را بعد از دربی مطرح می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)