پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: زمان علی پروین بهترین بازیکن تیم در وقت‌های اضافه به زمین می‌آمد و دو دقیقه بازی می‌کرد، اما حالا برای مربی و هوادار شاخ و شانه می‌کشند.

ناصر محمدخانی در خصوص حاشیه‌های برخی از بازیکنان پرسپولیس و اخراج روز گذشته پیام صادقیان از این تیم به دلیل مسائل انضباطی گفت: وقتی در تیمی مسائل خوب مدیریت نشود همین اتفاقات رخ می‌دهد که هر روز بحث اخراج و درگیری در تیم به وجود می‌آید. وقتی اولین بار با اولین شخصی که حاشیه ایجاد کرد برخورد جدی نشود و هرکس با یک عذرخواهی ساده در تیم فیکس بازی می‌کند همین می‌شود که آخرش یک بازیکن 23 ساله روی حرف مربی‌اش حرف می‌زند.

وی ادامه داد: زمان ما اینطور نبود که بازیکنان برای هوادار و مربی شاخ و شانه بکشند شما از علی پروین بپرسید که حتی در وقت‌های اضافه بهترین بازیکن تیم را برای یکی دو دقیقه بازی به زمین می‌فرستاد اما کسی حرفی نمی‌زد و به خاطر همین رفاقت‌ها بود که در آن دوران این همه قهرمانی با پرسپولیس داشتیم و سرمان را جلوی توپ می‌گذاشتیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: الآن پرسپولیس دو بر صفر جلو است اما بازی را 2-2 مساوی می‌کند و حتی نزدیک بود گل سوم را بخورد و به نظرم رسانه‌ها و کارشناسان درست می‌گویند که بازیکنان پرسپولیس از دقیقه 60 به بعد در زمین راه می‌روند. به نظرم پرسپولیس دیروز می‌توانست برنده از زمین خارج شود اما در نیمه دوم روند این تیم ضعیف شد به طوریکه حتی در اواخر بازی نزدیک بود پرسپولیس گل سوم را هم بخورد و این مسائل را باید به حساب کم کاری برخی بازیکنان گذاشت که به مساوی هم راضی هستندو می‌دیدیم که بازیکنان در اواخر بازی پاس‌های ارضی می‌دادند و وقت‌کشی می‌کردند.

محمدخانی در پاسخ به این سؤال که مشکلات پرسپولیس را در چه می‌بیند، اظهار داشت: متأسفانه مشکل یکی دو تا نیست و تحولات کادر فنی و مدیریت باشگاه دست به دست هم داده تا شرایط اینطور شود البته باید نا آمادگی برخی بازیکنان را هم در نظر گرفت. به طوری که می‌بینیم بازیکنان از دقیقه 60 به بعد در زمین راه می‌روند و انگار وزنه به پای آنها بسته شده که جانی برای تمرین ندارند. و به نظرم پرسپولیس خوب بسته نشده است.

مربی اسبق سرخپوشان درباره وضعیت کاری برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات این تیم هم خاطرنشان کرد: برانکو در این چند بازی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد چرا که هر تیم برای موفقیت باید در ابتدا آرامش و نظم داشته باشد اما آنقدر حاشیه‌های پرسپولیس زیاد است که برانکو وقتی برای پرداختن به امور فنی تیم ندارد به جای اینکه این مربی کروات وقتش را برای مسائل فنی بگذارد اما می‌بینیم او هر روز باید با حاشیه‌ها دست و پنجه نرم کند.

محمدخانی درباره نقش بازیکنان در ناکامی‌های پرسپولیس هم افزود: قطعاً‌ بازیکنان مقصر اصلی هستند که کم کاری می‌کنند و خوب به وظایفشان آگاه نیستند. مربی تا کنار زمین می‌تواند در تیم تأثیرگذار باشد و در داخل زمین دیگر از دست مربی کاری ساخته نیست. تا به حال سابقه نداشته که پرسپولیس در اینجای جدول باشد و من یادم نمی‌آید که زمان ما پرسپولیس حتی رتبه سوم جدول را هم دیده باشد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر او در این تیم سمت داشت چند بازیکن این تیم را برای سال آینده حفظ می‌کرد افزود: از تیم اصلی شاید بتوانم بگویم 5-6 بازیکن در حد تیم پرسپولیس نیستند و فکر می‌کنند چه خبر است که الآن در پرسپولیس مشغول به کار هستند. اینها باید بدانند که پرسپولیس نتوانست بنا به مشکلاتی که داشت بازیکنان خوبی جذب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)