پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد از اینکه پیام صادقیان را با او مقایسه می‌کنند به هیچ عنوان ناراحت نمی‌شود.

ناصر محمدخانی ضمن بیان این مطلب در خصوص نتایج اخیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مقابل سایپا برد خوبی را کسب کرد و موفق شد روند صدرنشینی‌اش را استمرار بخشد. امیدوارم این روند و صدرنشینی پرسپولیس در هفته‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس به تشریح دلایل موفقیت این تیم در فصل جاری پرداخت و گفت: پرسپولیس در این فصل جوان‌تر شده است. علی دایی نیز شناخت بسیار خوب و کاملی از بازیکنانش پیدا کرده است. دایی سال‌ها در تیم‌های بزرگ بازی کرده و هنر شناخت و استفاده از ظرفیت‌های بازیکنان خود را دارد. او به دلیل همین شناخت بهترین بهره را از بازیکنانش می‌برد.

وی افزود: در فصل جاری رقابت برای قهرمانی بسیار سخت و نفس‌گیر شده است و احتمال اینکه قهرمان در یکی، دو هفته پایانی مشخص شود، بسیار زیاد است. با این وجود پرسپولیس در فصل جاری بوی قهرمانی می‌دهد و این تیم می‌تواند انتظارات هواداران خود را برآورده کند.

محمدخانی در مورد مقایسه پیام صادقیان با او  گفت: اصلاً از اینکه پیام صادقیان را با من مقایسه می‌کنند ناراحت نمی‌شوم، چون پیام بازیکن توانایی است که با ادامه روند فعلی و تمرینات بیشتر حتی می‌تواند در آینده در فوتبال اروپا نیز بازی کند. اصلاً شاید پیام از من هم موفق‌تر شود و نگاه‌های بیشتری را به خود معطوف کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس نتایج 2 دیدار آینده سرخپوشان را در قهرمانی این تیم بسیار تاثیرگذار و حیاتی توصیف و خاطرنشان کرد:کسب امتیاز از 2 بازی مقابل ملوان و نفت تهران برای پرسپولیس بسیار مهم و حائز اهمیت است و من اعتقاد دارم اگر پرسپولیس 2 دیدار آینده‌اش را با پیروزی پشت سر بگذارد می‌تواند خود را از سایر مدعیان قهرمانی در صدر جدول جدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)