پرسپولیس نیوز: کاپیتان و مربی اسبق تیم فوتبال سرخپوشان تهران با اعلام اینکه پرسپولیس تحت حمایت برانکو از پتانسیل های بسیار زیادی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که با قهرمانی این تیم در آسیا دل هوادارانش بیش از پیش شاد شود.

ناصر محمدخانی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم، گفت: این تیم عملکرد بسیار خوبی در این لیگ داشت و توانست خیلی سریع قهرمانی خود را قطعی کند. دلیل موفقیت پرسپولیس در این فصل عملکرد بسیار خوب آنها در دور رفت است که به خوبی امتیازات را جمع آوری کردند.
وی ادامه داد: پرسپولیس می توانست در سال ۹۶ هم قهرمانی خود را قطعی کند اما استرس های بیش از حد، کار بازیکنان را سخت کرد تا در نهایت این قهرمانی یک ماه با تاخیر قطعی شود. با این حال امیدوارم تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ بتواند موفقیت های بزرگتری را به ارمغان بیاورد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در عین حال خاطرنشان کرد که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان نقش بسیار زیادی در این قهرمانی داشتند و باید از هواداران خوب پرسپولیس نیز به خاطر حمایت خوبشان تشکر کرد.
وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس باید از هم اکنون به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند و به اعتقاد من آنان به راحتی می توانند به جمع چهار تیم برتر آسیا برسند و حتی قهرمان شوند.
محمدخانی در خصوص برخی انتقادها از برانکو نیز اظهار کرد: در این انتقادها نکات جالبی مطرح می شد که واقعا تعجب آور بود. یکی از این مسایل استفاده نکردن از برخی بازیکنان در ترکیب اصلی است که به عقیده من هیچکس چنین اجازه ای ندارد.
وی ادامه داد: سرمربی تیم تنها فردی است که بهتر از همه ما می داند از چه نفراتی در ترکیب ثابت خود استفاده کند و هیچکس اجازه دخالت در کار او را ندارد.
کاپیتان و مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: برانکو سه سال است با پرسپولیس بهترین نتایج را کسب می کند و واقعا متوجه معنای برخی انتقادها نمی شوم.
تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (شنبه) با برتری یک بر صفر خارج از خانه مقابل پدیده مشهد، قهرمانی خود را در لیگ برتر باشگاه های ایران تکرار کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)