پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما با استقلالی ها دوست هستیم.

ناصر محمد خانی در حاشیه مراسم پیشکسوتان پرسپولیس درباره اینکه آخرین بار چه زمانی به ورزشگاه آزادی رفته است اظهار داشت: آخرین بار را دقیق به خاطر ندارم. اما فکر می کنم حدودا دو سه سال پیش بود که به استادیوم رفتم و اتفاقا پرسپولیس هم بازی را برد.

وی در خصوص این که آیا او را در ورزشگاه شناختند یا خیر گفت: البته هواداران همیشه لطف دارند و مرا در استادیوم خیلی تحویل گرفتند. ما را شناختند و در خدمت شان بودیم. با هواداران عکس گرفتیم و به آنها امضا دادیم.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص بهترین گل باشگاهی که زده بیان داشت: این گل را به شاهین زدم. در فینال باشگاه های تهران که یک ضربه کاشته گل کردم. آن بازی برای ما حساس بود و بردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز برای استقلالی ها کری می خواند یا خیر گفت: ما با استقلالی ها دوست هستیم. این کری ها هم لازمه فوتبال است و فوتبال بدون این کری ها لذت ندارد. فقط امیدوارم که این کری ها به بازیکنان لطمه وارد نکند و باعث نشود که جلوی خلاقیت بازیکنان در زمین برا بگیرد. کری هم به هر حال حد و اندازه دارد.

محمدخانی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل هم می گوید: اگر این تیم با همین روال کارش را ادامه دهد، یکی از شانس های مسلم قهرمانی می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)