عباس محمدرضایی که در نیم فصل به استقلال آمد پس از چند بازی نیمکت نشین شد.این در حالی افتاده است که او نیمکت نشینی خود رافنی نمی داند.

به گزارش خبرآنلاین؛هافبک استقلال درباره نیمکت نشینی های پی در پی خود گفت :« زمانی که به استقلال آمدم این تیم در جناح چپ مشکل داشت،با آمدن بازیکنان جدید تیم خیلی خوب نتیجه گرفت و مدام از ما تعریف می کردند اما پس از مدتی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر به من فرصت بازی کردن ندادند . من حتی یک بازی بد هم برای استقلال نکردم اما یکدفعه نیمکت نشین شدم و نمی توانم قبول کنم این نیمکت نشینی فنی باشد چون هر چه مربیان خواستند را وقتی که بازی می کردم انجام دادم . بازهم به نظر کادر فنی احترام می گذارم و فقط خوشحالم که تیم در روند خوبی قرار دارد .»
او در مورد وضعیت بد مالی استقلال در پایان فصل هم ابراز نارضایتی می کند و این وضعیت را در شان تیم صدر نشین نمی داند «: از وقتی به استقلال آمدم از نظر مالی دچار مشکلات زیادی شدم . همه وقتی قرار داد می بندد پیشرفت می کنند اما من برای حل مشکلات ماشینم را هم فروختم . این وضعیت در شان تیمی که در صدر جدول قرار دارد نیست و دارد به همه اعضای تیم بی احترامی می شود . من تا به حال در دوران بازیگرم در عید بی پول نبوده ام و امسال با مشکل بی پولی مواجه شدم . خیلی ها به من طعنه می زنند که بین سپاهان ؛ پرسپولیس و استقلال بدترین انتخاب را کردم اما خودم فعلا همچین نطری ندارم و اعتقاد دارم همه چیز درست می شود . این مشکلات یک جایی باید تمام شود چون واقعا در شان استقلال نیست.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)