مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از اینکه به این تیم پیوستم واقعا احساس خوبی دارم. تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم خوب اصفهانی به کار می‌گیرم.

محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: از اینکه به تیم خوب ذوب‌آهن پیوسته‌ام شادمان هستم و در این 2 جلسه تمرینی که با این تیم داشته‌ام واقعا فضای صمیمانه‌ای بین بازیکنان وجود دارد و احساس راحتی خاصی می‌کنم. امیدوارم بتوانم در خط دفاع به تیم ذوب کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست صمیمی در ذوب‌آهن دارید یا خیر، گفت: به هر حال زمانی که در تیم ملی امید بازی می‌کردم چند بازیکن فعلی ذوب‌آهن از قبیل سینا عشوری، مرتضی تبریزی و اکبر ایمانی در تیم ملی بودند و به همین دلیل با این بازیکنان صمیمی هستم، هر چند با تمام بازیکنان ذوب‌آهن احساس راحتی می‌کنم.

خانزاده با بیان اینکه این تیم نباید در این جایگاه قرار داشته باشد، افزود: ذوب‌آهن تیم بزرگی است که از بازیکنان خوبی سود می‌برد. اعتقاد دارم که در نیم فصل اول این تیم دچار بدشانسی شده است و نباید در رده 13 جدول قرار داشته باشد. با تلاش بازیکنان باید بتوانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم و به بالای جدول صعود کنیم.

خانزاده در خصوص بوناچیچ تصریح‌ کرد: در گذشته با این مربی کار نکرده‌ام اما می‌دانم که از دانش بالایی برخوردار و از نظر اخلاقی هم مربی خوبی است. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را با بازی‌های درخشان بدهم.

وی در خصوص دعوت نشدن خود به تیم ملی خاطرنشان‌ کرد: به هر حال این نظر کارلوس کی‌روش است و من به آن احترام می‌گذارم. در گذشته به طور مرتب به تیم ملی دعوت می‌شدم اما در دو نوبت اخیر دعوت نشدم که امیدوارم بتوانم با ارائه بازی‌های خوب باز هم به تیم ملی ایران دعوت شوم. موفقیت تیم ملی از هر چیز دیگری مهمتر است.

یکی از مشکلات تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول ضعف در دفاع وسط بود که بوناچیچ با جذب محمدرضا خانزاده امید زیادی دارد که این مشکل مرتفع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)