هافبک اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس چهار فصل متوالی است که به هیچ تیمی باج نداده و این موضوع برای خیلی‌ها قابل هضم نیست.

محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط فوق العاده تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: اما و اگری در کار پرسپولیس وجود ندارد و بچه ها با ثبت دو برد جام ارزشمند دیگری را به کلکسیون افتخارات خود اضافه می کنند.

او تاکید کرد: همه چیز در دو بازی بعدی برای پرسپولیس مشخص است. این تیم به روند فنی و شخصیتی رسیده که هیچ اتفاق و هیچ سنگ اندازی نمی تواند جلودارش باشد. روحیه قوی تیمی و شخصیت بالای فنی و تاکتیکی این تیم به گونه ای است که می تواند در این دو بازی هم موفق عمل کرده و با وجود بسیج همگانی که علیه پرسپولیس شاهد هستیم این تیم تا جام را مال خود نکند آرام نمی گیرد.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس درخصوص وضعیت فنی این تیم گفت: از خط دروازه گرفته تا نوک حمله از نفراتی تاکتیک پذیر و قوی سود می برد، به گونه ای که حتی زمانی که چند مهره این تیم به دلیل محرومیت و مصدومیت تیم را همراهی نمی کردند نیز خللی در روند کاری و فنی پرسپولیس وارد نکرده و این نشان از این دارد که دست یحیی گل محمدی و همکارانش در کادر فنی برای چیدمان تیم در شرایط مختلف باز است.

مامانی در واکنش به برخی حواشی و شیطنت‌هایی که علیه پرسپولیس ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس چهار فصل متوالی است که به هیچ تیمی باج نداده و این موضوع برای خیلی ها قابل هضم نیست. در این شرایط وقتی می بینند که فوتبالی نمی توانند حریف مان شوند، همه را با خود هم سو کرده اند تا مانع گلات قهرمانی شوند. پوکر و گلات که جای خود دارد، تا سال های سال هیچ تیمی نمی تواند در سال های متوالی قهرمانی را از آن خود کند برای همین تمام تلاش‌شان را به کار گرفته اند تا رکورد جدیدی برای پرسپولیس رقم نخورد اما من اطمینان دارم مجموعه منسجم پرسپولیس از مدیریت گرفته تا هواداران و پیشکسوتان با حمایت هایشان اجازه مانع تراشی را به این دوستان نمی دهند و تیر آنها باز هم به سنگ خواهد خورد.

او در پایان درمورد بازی پرسپولیس برابر تراکتور گفت: با انسجام فنی و توان بالای بچه ها و درایت کادر فنی با سوت پایان این دیدار، پیروزی خوب دیگری برای پرسپولیس رقم می خورد و این سه امتیاز هم برای تیم گل محمدی به ثبت خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)