در واکنش به قطع شدن پخش دیدار ذوب آهن – پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : پخش مستقيم مسابقه تيم هاي فوتبال ذوب‌آهن و پرسپوليس شب گذشته از صدا و سيما با مشكلاتي روبرو بود به طوري كه اين مسابقه حساس به دليل سريال تلويزيوني با 13 دقيقه پخش شد و در دقيقه 73 كه بازي در اوج حساسيت پيگيري مي‌شد به يكباره به دليل پخش اخبار ساعت 22 قطع شد.
اين مشكلات در هفته اخير در پخش مسابقات فوتبال ليگ برتر ايران كه ميليون‌ها نفر بازي‌ها را پيگيري مي كنند بارها مشاهده شده است در حالي كه در نهمين دوره ليگ برتر مسئولان فدراسيون براي پخش مستقيم بازي ها قرارداد رسمي امضا كرده اند.
براي شفاف شدن مسايل و اين كه آيا قطع كردن پخش مسابقات در بندهاي قرارداد فدراسيون با صدا و سيما لحاظ شده يا خير، از عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ سئوال شد كه وي در اين زمينه اظهار داشت: برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان است و اين‌گونه تداخل‌ها به وجود مي‌آيد.
وي ادامه داد: طبق قرارداد سازمان ليگ با صدا و سيما قرار شد 2 بازي از هر هفته ليگ پخش شود و چنين مشكلاتي در قرارداد وجود ندارد.

محمدي گفت: براي دريافت پاسخ دقيق تر بايد با مسئولان صدا و سيما صحبت كنيد و دلايل را جويا شويد.
رئيس سازمان ليگ در حالي از تداخل برنامه ها در ماه رمضان صحبت مي‌كند كه پيش تر نيز شاهد چنين مواردي بوده‌ايم و مشخص نيست اين عملكر صدا و سيما و بي‌احترامي شبكه سوم به بينندگان تا چه زماني ادامه خواهد يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)