مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: 2 باشگاه پرسپوليس و استقلال بايد تا نهم شهريور اسامي هيئت مديره را معرفي كنند.

عزيز محمدي در مورد برخوردهاي ناشايستي كه در هفته هاي اخير با خبرنگاران و عكاسان شده از جمله تهديد يكي از عكاسان در اهواز اظهار داشت: قرار است در دو هفته اي كه مسابقات ليگ تعطيل است كارت هاي خبرنگاران به صورت سراسري صادر شود تا ديگر از اين گونه مشكلات پيش نيايد.

وي افزود: به همه استان ها ابلاغ كرده ايم كه شأن خبرنگاران و عكاسان و جايگاه آنها بايد حفظ شود. من هم اين مسائلي كه در مورد خبرنگاران و عكاسان پيش آمده را شنيده ام اما بايد گزارش اين اتفاقات به دستم برسد و سپس در مورد افراد خاطي تصميم گيري كنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر درباره معرفي اعضاي هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و زمان اعلام آن عنوان كرد: AFC تا يازدهم شهريور فرصت داده تا اين دو باشگاه هيئت مديره خود را معرفي كنند. سازمان ليگ به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال نامه زده كه اين دو باشگاه تا نهم شهريور اسامي هيئت مديره خود را به سازمان ليگ معرفي كنند تا ما آن را زودتر به AFC ارسال كنيم.

محمدي در پاسخ به اين سؤال كه اگر اعضاي هيئت مديره اين دو باشگاه در اين تاريخ معرفي نشود، چه اتفاقي رخ مي دهد، گفت: اگر AFC متوجه به اين مسئله شود يا اجازه شركت ايران در ليگ قهرمانان آسيا را نمي دهد يا به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال اجازه داده نمي شود در ليگ قهرمانان شركت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)