مرجع خبری پرسپولیس : همواره چند ديدار نخست تيم پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر سخت بوده است و اين موضوع ارتباطي به دير و زود آغاز كردن تمرينات ندارد. اما تلاش خواهيم كرد از حيثيت باشگاه پرسپوليس دفاع كنيم

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شرايط اين تيم در آستانه مسابقات ليگ برتر گفت: در روزهاي گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و خوشبختانه روز به روز آماده‌تر مي‌شويم.
محمد پروين ضمن بيان مطلب فوق افزود: من خودم نيز با برطرف شدن مصدوميتم آماده حضور در مسابقات هستم و اين روزها با جديت كاملي در تمرينات شركت مي‌كنم.
وي ادامه داد: كادر فني و در راس آنها آقاي كرانچار به خوبي تمرينات را زير نظر دارند اما اين كه چه كساني در تركيب اصلي قرار بگيرند هنوز مشخص نيست. در اين ارتباط بايد منتظر آغاز بازي‌ها باشيم تا ببينيم مربيان روي چه بازيكناني حساب باز مي‌كنند.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس اضافه كرد:

ما در اولين بازي مسابقات ليگ برتر در ورزشگاه کرمان مهمان تيم مس كرمان خواهيم بود ،مسابقه‌اي كه براي ما بسيار سخت خواهد بود و انشاءالله بتوانيم نتيجه لازم را كسب كنيم.
پروين با اشاره به جدايي علي كريمي از تيم پرسپوليس گفت: به خوبي قابل درك است كه جدايي اين بازيكن از پرسپوليس كار را براي ما سخت خواهد كرد. اما بازيكنان خوبي در اختيار داريم كه مي‌توانند جاي خالي او را پر كنند. جوانان شايسته‌اي در تيم ما هستند كه در جريان مسابقات گره گشاي تيم ما خواهند بود.
وي افزود: همواره چند ديدار نخست تيم پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر سخت بوده است و اين موضوع ارتباطي به دير و زود آغاز كردن تمرينات ندارد. اما تلاش خواهيم كرد از حيثيت باشگاه پرسپوليس دفاع كنيم.
هافبك تيم پرسپوليس در پايان گفت: هدف ما كسب عنوان قهرماني است و با توجه به بازيكناني كه در اختيار داريم رسيدن به اين مهم دور از دسترس نيست.
هافبك تيم پرسپوليس در خصوص عدم تماس علي كريمي با علي پروين براي حضور در باشگاه پرسپوليس گفت: اين موضوع مربوط به پدرم و علي كريمي مي‌شود و اتفاقات اين ماجرا از جمله اينكه علي كريمي بابت وعده‌اي كه به علی پروین داده بود بدقولي كرده است برايم مهم نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)